• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اجرای عملیات میدان امام با  2هزار و 500 میلیارد تومان در قالب  تفاهم نامه سرمایه گذاری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اجرای عملیات میدان امام با 2هزار و 500 میلیارد تومان در قالب تفاهم نامه سرمایه گذاری

«رسول اصغر زاده» با اشاره به عملیات ناتمام میدان امام ارومیه که از سال 73 عملیات اجرایی ان اغاز شد، بیان کرد: در دوره سوم شورای شهر کل مایملک شهرداری در این محدوده در اختیاروزارت راه و شهر سازی قرار گرفت و  و در سال 89 توافق کردیم چنانچه تا سال 92 راه و شهرسازی بتواند برای میدان امام اقدامی انجام دهد کل املاک شهرداری را بالغ بر 75 میلیارد تومان در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهیم .

وی ادامه داد:  در سال گذشته بعلت کمبود اعتبارات دولتی برای اجرای این پروژه آمادگی خود را برای خرید سهم دولت از سوی شهرداری ارومیه در قالب پروژه های شهرداری اعلام کردیک که این موضوع مورد موافقت قرار گرفت و پروژه در اختیارشهرداری ارومیه قرار گرفت.

اصغر زاده گفت: بدین منظور دو تفاهم نامه سرمایه گذاری در قالب 2 هزار و 500 میلیارد تومان امضا و به تصویب شورای شهر شده است.

وی با اعلام  به عدم تعریض خیابان عطایی به مدت چند ماه، ابراز کرد:  تعریض خیابان عطایی تا خیابان شهید رجایی بعلت بحث روی میزان عرض خیابان به مدت چندماه  بلاتکلیف مانده بود که بعد از برگزاری جلسات مختلف شورای اسلامی شهر ارومیه با شهرداری مقرر شد که عرض خیابان از سی دو متر به 52 متر برسد که این تغییر همکاری مالکان را جهت آزاد سازی می طلبد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اشاره به رسیدگی به مناطق محروم،  اظهار کرد:   شهرداری ارومیه  توزیع متوازن خدمات در مناطق مختلف شهر در دستور کار خود قرار داده چنانکه تعداد تقاطع ها و باغات گل ایجاده شده کنونی در مناطق چهارگانه شهرداری ارومیه متوازن است.


 

Print
871 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان