• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با اعتبار 3 میلیارد و 300 میلیون تومان انجام می شود: ساخت دو بوستان در ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

با اعتبار 3 میلیارد و 300 میلیون تومان انجام می شود: ساخت دو بوستان در ارومیه

لطیفه مبین با اشاره به کمبود فضا های مناسب برای زنان طی سال های اخیر در ارومیه ، اظهارکرد: شهر داری ارومیه در جهت رفع این خلاء در شهر ها با وجود پارک بانوان یعنی باغ نرگس طرح ساخت دوپارک به نام های پارک فدک و حلاوت کار به ترتیب در منطقه یک و دو شهرداری ارومیه را دست مطالعه دارد.

وی افزود: این دو پارک با اعتبار 3 میلیاردو 300 میلیون تومان تخصیص یافته برای آن تا پایان سال جاری وارد فاز اجرایی خواهد شد و همچنین در نظر گرفته ایم در طرح تفصیلی و شهر سازی ارومیه محدودیت ارتقاء طبقات در اطراف پارک های مختصص بانوان برای تامین امنیت دیده شود.

وی ادامه داد: این دو پارک مجهز به فضاها دارای امکانات وتجهیزات تفریحی بالا، سالن های چند منظوره ورزشی وفرهنگی ، غرفه های خوداشتغالی بانوان ، پارکینگ، نماز خانه، باند دوچرخه، سرویس بهداشتی، زمین بستکبال، بدمینتون و تنیس، پیست اسکیت، آمفی تئاتر رو باز، استخر و دریاچه، ساختمان ادارای، رستوران و مهد کودک خواهد بود.

وی با اشاره به تنها پارک بانوان ارومیه واقع در منطقه چهار شهرداری ارومیه، بیان کرد: هم اکنون تنها پارک ویژه بانوان درمنطقه 4 شهرداری ارومیه با ارائه خدمات نسبتاً مطلوب با استقبال گسترده قشر بانوان همراه بوده است به طوری که در دو ماه فروردین و خرداد نزدیک به 18 هزار و 800 نفر از خدمات این پارک استفاده کرده اند.

Print
780 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان