• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اربعین حسینی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی جهان اسلام به شمار می رود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اربعین حسینی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی جهان اسلام به شمار می رود

شهردار ارومیه در مراسم اعزام 50دستگاه از اتوبوسهای شهرداری ارومیه به مرز مهران:

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در مراسم اعزام ۵۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه به منظور ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی با تشکر از خانواده های رانندگان اتوبوس ها و مسئولان انتظامی و آرزوی سلامتی برای آنها گفت : خوشحالیم که توفیق خدمت به بهترین بندگان خدارو داریم و خدمت به زائرین اربعین حسینی از  خدمت های خاص و پربرکت در طول عمر هر کسی است.

حضرت پور پیاده روی کاروان اربعین حسینی را مانور عظیم دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت برشمرد و گفت: این پیاده روی میلیونی که از سراسر جهان به سرزمین عشق و ایثار و شهادت رهسپار می شوند در حقیقت نشات گرفته از باور دینی و حب ولایت از سوی دوستداران و رهروان این خاندان مطهر است.

وی با بین اینکه اربعین حسینی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی جهان اسلام به شمار می رود، تاکید کرد: اتحاد و یکپارچگی مسلمان در اربعین حسینی لرزه بر اندام سلفی ها  می اندازد.

شهردار ارومیه افزود: برگزاری پیاده روی در مسیرهای بلند و اجرای مراسم عظیم اربعین حسینی نشان از ظرفیت عظیم در جهت ایجاد صلح و آرامش و تامین امنیت منطقه دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم ۵۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه به منظور ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی با بدرقه شهردار، اعضای شورا، مسئولان انتظامی و خانواده های رانندگان به مرز مهران اعزام شدند.

Print
443 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان