• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ارتقا فرهنگی محلات از مهمترین وظایف فرهنگسراها است/ ضرورت شرکت رایگان کودکان بی سرپرست در برنامه های فرهنگی و آموزشی فرهنگسراها
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ارتقا فرهنگی محلات از مهمترین وظایف فرهنگسراها است/ ضرورت شرکت رایگان کودکان بی سرپرست در برنامه های فرهنگی و آموزشی فرهنگسراها

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، گلشن نوروزی در جلسه کمسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر و در جمع تعدادی از مدیران فرهنگسراها گفت: فرهنگسراها در ارتقا فرهنگی محلات تلاش کنند چرا که فرهنگسازی یکی از اصلی ترین و مهمترین وظایف فرهنگسراها هستند.

وی افزود: فرهنگسراها در راستای تعامل و هماهنگی با اهالی مناطق خدمتی خود بیش از پیش تلاش کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: واقعیت امر در خصوص فرهنگسراها با آنچه که در برخی محافل مطرح می شود مغایرت دارد و اینگونه نیست که بودجه های کلانی در آنها هزینه می شود و خروجی هم ندارد.

نوروزی ادامه داد: فرهنگسراهای شهرداری در راستای فقرزدایی در تمامی زمینه ها برنامه ریزی داشته و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست را به طور ویژه در برنامه های آموزشی خود و به صورت رایگان مشارکت دهند.

وی در خصوص اهداف فرهنگسراها تصریح کرد: برنامه ای مدون برای مناسبت ها پیش بینی و یک برنامه 6 ماهه تهیه و به تایید برسد و از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به فرهنگسراها ابلاغ و نتیجه اجرای آنها نیز پیگیری شود.

نوروزی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم ارتباط و تعامل موثر و گسترده بین شهرداران مناطق و معاونین آنها با فرهنگسراها باید باشد و هر منطقه شهرداری از فرهنگسرای واقع در حوزه خدمتی خود هم حمایت داشته و هم در رفع مشکلات شهروندان استفاده کند.

وی در ادامه سخنان خود و در خصوص حمایت از ورزش شهر ارومیه تصریح کرد: علاوه بر والیبال باید از سایر رشته های ورزشی به ویژه فوتبال نیز حمایت شود و در خصوص تیم داری والیبال نیز باید به سمت بومی گرایی برویم.

نوروزی یادآور شد: گسترش ورزش و حمایت از این موضوع مهم موجب نشاط و شادابی جامعه خواهد شد که تاثیرات بسیار مثبتی در سایر حوزه ها نیز خواهد گذاشت.

Print
257 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان