• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ارومیه صاحب االمان می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ارومیه صاحب االمان می شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مصطفی میلانی در نشست خبری به مناسبت دو بهمن روز فرهنگی ارومیه و دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد:  متاسفانه نماد دقیق شهر ارومیه مشخص نیست و ما به دنبال اِلمان‌سازی در این زمینه هستیم و از این‌رو حوزه گردشگری را فعال کرده‌ایم.
وی عنوان کرد: ارومیه را باید بتوانیم به یکی از مقاصد گردشگری در کشور تبدیل کنیم و این حرکت باید در عمل صورت بگیرد و فقط به حرف و سخن اکتفا نکنیم.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: اولین جشنواره‌ای که برای سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده، جشنواره عکاسی "از سرچشمه تا آبریز" است، همانطور که می‌دانیم امتداد رودخانه شهرچایی ارومیه ۱۰۰ کیلومتر بوده و ما در این راستا درنظر داریم تا از عکاسان کشور دعوت کنیم تا در این جشنواره شرکت کنند.
وی بیان کرد: درحال حاضر ۱۲ فرهنگسرای شهرداری در ارومیه وجود دارد که از این تعداد ۱۰ واحد فعال بوده و دو واحد تا پایان سال افتتاح می‌شود.
میلانی گفت:  باتوجه به اختصاص ردیف بودجه ۵۰ میلیاردی به مجموعه فرهنگی، ورزشی شهرداری در سال آتی درصدد حذف برنامه های اضافی و بدون بازخورد سازمان هستیم.
وی گفت:  روز فرهنگی هر شهر یک روز مهم برای شناساندن فرهنگ و ظرفیت‌های آن شهر بوده و از این‌رو، روز دوم بهمن ماه به عنوان روز فرهنگی ارومیه نامگداری شده و از امسال از ۲ تا ۹ بهمن با عنوان هفته فرهنگی ارومیه نامگذاری می‌شود و در تلاش برای شناساندن ظرفیت های ارومیه خواهیم بود.

Print
327 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان