• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

از ابتدای سال جاری صورت گرفت؛ آموزش 7 هزارو 674 کودک در پارک ترافیک شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

از ابتدای سال جاری صورت گرفت؛ آموزش 7 هزارو 674 کودک در پارک ترافیک شهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، «فریناز کیانی» با بیان اینکه این تعداد کودک آموزش های مربوط به نحوه عبور از خیابان ، توقف در خیابان و نحوه بستن کمربند را آموزش دیده اند، عنوان کرد: این تعداد دانش آموز بعد از گذراندن هشت دوره آموزشی توسط مربیان پارک ترافیک فرهنگ ترافیک را آموزش دیدند و بعد از گذراندن این دوره ها موفق به دریافت کارت همیار پلیس شدند.

وی گفت: در ایام تابستان پارک ترافیک دانش آموزان رابرای یادگیری مهارت های رانندگی و ترافیک دعوت بعمل می نماید ولی در ایام مدارس با همکاری آموزش پرورش این اقدامات صورت می گیرد که در این راستا روزانه پذیرای 80 تا 100 دانش آموز برای آموزش یک روزه هستیم.

کیانی عنوان کرد: طی سال گذشته پل هوایی آموزشی با اعتبار 65 میلیون تومان و 2 عدد ماشین با اعتبار 40 میلیون تومان در اختیار پارک ترافیک شهرداری ارومیه قرار گرفت.

وی با اشاره به اولین رصد خانه نجومی کودکان در پارک ترافیک ، اظهارکرد: ایجاد چنین رصد خانه ی نجومی برای کودکان و نونهالان خود گویای پویایی پارک آموزش ترافیک می باشد.

مدیر پارک ترافیک شهرداری ارومیه هدف ازبرگزاری آموزش در پارک ترافیک ارومیه را ارتقاء سطح فرهنگ ترافیک ویاد گیری ازسنین پایین برای دانش آموزان عنوان کرد وگفت: پارک آموزش ترافیک محوطه ای است که به عنوان یک شهرک دارای تمام علایم وتجهیزات ترافیکی شهر نظیر خیابان ، چهار راه، پل هوایی ، خط کش عابر پیاده ،تابلو های راهنمایی و ترافیکی ، مسیردوچرخه سوراری است ودانش آموزان مراجعه کننده با تمام مفاهیم و موارد ایمنی و ترافیکی به صورت تئوری وعملی آشنا می شوند.

 

Print
920 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان