• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ساماندهی مسیر رودخانه شهرچای ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ساماندهی مسیر رودخانه شهرچای ارومیه

«میر علی محمدی» با اشاره به بودجه شهردار ارومیه به میزان 924 میلیارد تومان، اظهار کرد:  این بودجه علاوه بر درآمد های عمومی شهرداری ارومیه ، بخشی نیز  از طریق تهاتر یعنی مصالحه نامه های بین شهرداری و پیمانکاران مجری طرح ها حاصل می شود.

وی با اشاره به توسعه سرانه فضای سبز در ارومیه ، بیان کرد:  با توجه به اینکه در حال حاضر سرانه فضای سبز به ازای هر نفر در ارومیه در حدود 5/8 متر مربع بوده در نتیجه در این راستا سعی درافزایش حدود یک متر مربعی سرانه فضای سبز به ازای هر نفر طی سال جاری هستیم.

دکتر محمدی با بیان اینکه ساماندهی مسیر رودخانه شهرچای ارومیه از روستای بند تا پل سه گوز واقع در فلکه آذربایجان به طول 8 کیلومتر از جمله برنامه های کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه در سال جاری است ، گفت: پیگیری عملیات اجرایی پروژه های در دست اجرای شهرداری ارومیه شامل تقاطع های غیر هم سطح ، نظارت ، بررسی و ارائه پیشنهادات برای طراحی و اجرای پروژ ه های جدید عمرانی از جمله تونل ، پل روگذر، زیر گذر مانند تکمیل زیر گذر و روگذر های رینگ میانی ترافیک شهری ارومیه نیز از جمله اهم مصوبات، پیگیری و پیشنهادات کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره چهارم است.

وی عنوان کرد: اجرای طرح ساماندهی ترافیکی در سطح شهر ارومیه به منظور روان سازی ترافیک وهم چنین شروع مطالعات ترموا و مترو در ارومیه از جمله پروژه های در دست اجرا در حوزه حمل و ترافیک شهرداری ارومیه است.

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل ونقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان گفت: در حال حاضر علاوه بر انجام اقدامات عمرانی شهربا همکاری کمیسیون  فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه در حال انجام پیوسته های فرهنگی برای پروژ ه های عمرانی در سطح شهر ارومیه هستیم.

Print
1484 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان