• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

از سر‌گیری عملیات اجرایی احداث پارک ساغلیق‌باغی ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

از سر‌گیری عملیات اجرایی احداث پارک ساغلیق‌باغی ارومیه

عملیات اجرایی ساخت پارک ساغلیق‌باغی (پارک سلامت) حدفاصل پل امام علی (ع) و پل قویون در حاشیه رودخانه شهرچایی از سوی معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه دوباره از سر گرفته شد.

ابراهیم صفری معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار ارومیه در جلسه کارگاهی آغاز عملیات اجرایی این پارک، گفت: عملیات اجرائی ساخت ساغلیق‌باغی با هدف افزایش شاخص‌های رشد و توسعه شهری و ایجاد فضاهای بارز و مشخص با ویژگی افزایش سرانه فضای سبز، شور و نشاط و تشویق بیشتر آحاد جامعه در راستای سوق به سمت ورزش و سلامت فردی و اجتماعی آغاز شد.

وی با تاکید بر توجه ویژه به تعیین نفرات کلیدی ارکان ساخت این پروژه، افزود: نقش معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری به عنوان کارفرما بوده و احداث و بهره‌برداری از این پروژه با استفاده از ظرفیت و توان داخلی سازمان‌های تابعه شهرداری موجب کاهش هزینه‌های اجرا و تسریع در زمان بهره‌برداری آن می‌شود .

به گفته صفری با بازبینی در روش‌های اجرائی با توسل بر این ایده که ساده ترین روش ها، بهترین روش‌ها است ضمن بازنگری در طرح روشنایی، طرح تاسیسات مکانیکی، دتایل پیاده‌روسازی و تغییر در متریال کف‌سازی؛ ایجاد مسیر تندرستی و سلامتی از ابتدا تا انتهای پارک، جداره‌سازی با خوانائی محیط و ایمن‌سازی مسیر دوچرخه‌سواری در تلاقی با مسیرهای پیاده‌روی از جمله مسائل بارز این پروژه است.

وی با بیان اینکه نقشه و مشخصات اجرائی بازنگری شده و تحویل کارگاه می‌شود، اظهار کرد: امید است با فعالیت شبانه‌روزی مجموعه تلاشگر مدیریت شهری، شهروندان ارومیه کمتر از مدت زمان سه ماهه شاهد بهره‌برداری کامل از این پروژه باشند.

Print
254 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان