• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

از نمایندگان مردم در مجلس تصویب لایحه ارزش افزوده را خواستاریم/ علم حسابداری روز به روز در حال تحول است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

از نمایندگان مردم در مجلس تصویب لایحه ارزش افزوده را خواستاریم/ علم حسابداری روز به روز در حال تحول است

معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه در همایش گرامیداشت روز حسابدار:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  حسین اشرفی، معاون مالی و اقتصادی شهردار ارومیه در مراسم گرامیداشت هفته حسابدار  بیان کرد:  حرفه حسابداری به صورت غیر رسمی جای خود در جامعه کنونی را بدست اورده است. 
وی عنوان کرد:  خصوصیاتی چون وفاداری، با پشتکاربودن، خلاق، بی ریا از جمله صفات بارز حسابداران است.
اشرفی بیان کرد:  در حرفه حسابداری مقوله فارغ التحصیلی معنایی ندارد  و این حرفه روز به روز در حال تحول و همواره نیاز به یادگیری است.
 وی گفت:  در باب خدمت به مردم می توان به فرموده پیامبر اسلام(ص) که"محبوبترین بندگان نزد خداوند آن کسی است که سودش بیشتر به مردم برسد" اشاره کرد.
معاون مالی و اقتصادی شهردار ارومیه  عنوان کرد:  حسابداران در تمام فعالیت ها و پروژه های مدیریت شهری نقش دارند و  در حوزه فنآوری، شهر هوشمند، فرهنگی، کشاورزی و توسعه صنعت گردشگری و کاهش ترافیک مدیریت شهری نقش دارد و اینها در سایه تامین منابع مالی تحقق می یابد.
وی بیان کرد:  در حال حاضر طرح لایحه ارزش افزوده و لایحه کسب درآمدهای  پایدار در مجلس شورای اسلامی در حال تصویب است و از این تریبون از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم دست مدیریت شهری را در تصویب این طرح ها بگیرند.
معاون مالی و اقتصادی شهردار ارومیه  گفت:  نیاز به  کمک های دولتی به مدیریت شهری جهت رونق اقتصادی در شهر  بیش از گذشته است.

Print
299 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان