• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

از پیمانکاران سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری تجلیل شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

از پیمانکاران سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری تجلیل شد

به گزارش مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری ارومیه، در نشستی  که در محل سالن جلسات به منظور تجلیل از زحمات پیمانکاران برگزار شد ، مهندس نوری رئیس سازمان، ضمن تسلیت شهادت حضرت امام علی النقی (ع) وخیر مقدم به پیمانکاران، اظهار کرد:از آنجایی که توسعه و پیشرفت هر جامعه ای در سایه همدلی و همکاری و تعامل درون سازمانی و برون سازمانی محقق می شود ، این پیمانکاران هستند که فضا را در جهت پیشرفت و آبادانی  شهر فراهم می کنند.

وی با اشاره به اینکه پیمانکاران بازو های بسیار قوی این سازمان می باشند ، برلزوم استفاده از پیمانکاران بومی در پروژه های عمرانی سطح شهر و کاهش بروکراسی اداری تاکید کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های اعضاء شورای اسلامی شهر  و شهردار ارومیه و همکاری های معاون فنی و عمرانی افزود:  مشارکت های عمومی و خصوصی پیمانکاران در اجرای پروژه های عمرانی بسیار مهم  بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد :  پیمانکاران می توانند در بهبود کیفیت خدمات و افزایش کمیت کارها با رعایت اصول صرفه جویی در هزینه ها، رعایت دستورالعمل نظام فنی و اجرایی کشور، سرعت در انجام کارها ، به اتمام رساندن پروژه ها طبق برنامه زمانی از پیش تعیین شده ، اجرای مدیریت راهبردی پروژه های عمرانی با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادهای سازنده، این سازمان را یاری کنند.

 شایان ذکر است در پایان از تلاش‌های مخلصانه پیمانکاران این سازمان در جهت دستیابی به اهداف شهرداری و سازمان با اهداء لوح تقدیر از زحمات آنان تقدیر به عمل آمد.

Print
306 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان