• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

استاندار آذربایجان غربی: خبرنگاران در عمل به رسالت خود امانتداری را رعایت کنند
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

استاندار آذربایجان غربی: خبرنگاران در عمل به رسالت خود امانتداری را رعایت کنند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، قربانعلی سعادت در آیین تجلیل از خبرنگاران ارومیه که در سالن الغدیر شهرداری ارومیه برگزار شد، گفت: نقش نظارت همواره باید با رعایت اصل امانتداری از سوی خبرنگاران توام باشد تا حق مردم و خادمان مردم در دولت و دستگاه های اجرایی به هیچ وجه ضایع نشود.

وی  تاکید کرد: ما مسئولان در هیچ بخشی انتظار تعریف و تمجید از سوی خبرنگاران را نداریم، چرا که زمان تعریف و تمجید از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی به پایان رسیده و خبرنگاران باید عملکردها را زیر ذره بین قرار دهند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه ها باید تلاش کنند که در این بخش در جبهه دشمن قرار نگیرند ولی نباید آنچنان نیز قلم بزنند که ناکارآمدی ها پوشانده شده و از رفع مشکلات جامعه جلوگیری شود.

استاندار آذربایجان غربی بر تاکید بر لزوم رعایت صحت و درستی خبر در جامعه امروز  تصریح کرد: خبرنگاران نباید گرایش های سیاسی را در کار خبری خود رخنه دهند چرا که در این صورت بر صحت اخبار منتشر شده تاثیر می گذارد.

سعادت غضب صهیونیسم بین الملل از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون از نظام مقدس جمهوری اسلامی را یادآوری کرد و گفت: در حال حاضر صهیونیسم خبری بر دنیا حکومت می کند و می خواهد این نظام مقدس را ناکارآمد جلوه دهد که ما باید در مقابل این حرکت رسانه ای آنها با قوت و قدرت بایستیم.

وی تاکید کرد: آگاهسازی و شفاف سازی عملکردها از جمله دیگر وظایف خبرنگاران در جامعه است که این امر در جلوگیری از غفلت مردم و ایجاد رغبت در مدیران برای خدمت رسانی بیشتر می تواند بسیار ضروری باشد.

حجت الاسلام محمدباقر کریمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این آیین با تاکید بر لزوم تکیه خبرنگاران بر نگارش واقعیت ها در خبرنویسی افزود: خبرنگار متعهد صداقت را سرلوحه کار خود قرار می دهد و دروغ نمی نویسد.

وی اضافه کرد: شفاف نویسی جزء مهمی از کار خبرنگاری است و رسانه ها باید با شفافیت کامل، واقعیت ها را در اختیار جامعه و مردم قرار دهند.

سعادت  تاکید کرد: یکی دیگر از وجوه مهم کار خبرنگاری، امانتداری در نگارش و انتشار درست اخبار است که باید در سرلوحه کار خبرنگاران قرار گیرد.

Print
613 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان