• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

استفاده بهینه از امکانات معادن تپوک از اولویت‌های مهم کاری است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

استفاده بهینه از امکانات معادن تپوک از اولویت‌های مهم کاری است

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در جریان بازدید میدانی از معادن تپوک گفت: استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود معادن تپوک در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از مهمترین سیاست‌ها و اولویت‌های کاری این سازمان محسوب می‌شود.

به گزارش امور ارتباطات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه، اکبر قلی‌پور در جلسه هم اندیشی و بررسی روند استحصال مصالح تولیدی با اشاره به شناسایی و استفاده بهینه از امکانات موجود اظهار کرد: مدیریت و ارزیابی عملکرد و بهره‌وری صحیح از منابع می‌تواند هر سازمانی را در جهت تحقق اهداف خود به شیوه‌ای مناسب و اثر بخش تضمین کند.

وی افزود: یکی از روش‌های کنترل هزینه‌ها، نظارت صحیح بر اجرای کمی و کیفی پروژه‌های عمرانی است که این امر در صورت تحقق قطعاً می‌تواند در افزایش راندمان کاری و صرفه جویی در هزینه‌ها نقش بسزایی را ایفا کند.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری ضمن استقبال از طرح‌ها و ایده‌های موثر در بهبود، ارتقاء و پیشبرد اهداف این سازمان جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان و همچنین نوسازی و تجهیز معادن تپوک در خصوص خودکفایی در تولید مصالح با کیفیت قدردانی و تشکر کرد.

Print
330 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان