• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

استفاده بهینه  از منابع و امکانات موجود شهرداری از اولویت کاری مهم محسوب می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود شهرداری از اولویت کاری مهم محسوب می شود

شهردار ارومیه:

به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه، مجید آقازاده در جلسه تفریغ بودجه سال 1399 سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری با اشاره به شناسایی و استفاده بهینه از امکانات موجود اظهار کرد: مدیریت و ارزیابی عملکرد و بهره وری صحیح از منابع می توان هر سازمانی را در جهت تحقق اهداف خود به شیو ه ای مناسب و اثر بخش تضمین کند.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم حفظ و صیانت از اموال در تمام مناطق و سازمان های تابعه شهرداری،  خاطر نشان کرد: وظیفه شرعی و قانونی حکم می کند تا در همه موارد و بهره مندی از این منابع، بسیار دقت و مراقبت نماییم، زیرا هرکس مسئول اعمال خویش است و باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشد.
شهردار ارومیه افزود: یکی از روش های کنترل هزینه ها، نظارت صحیح بر اجرای کمی و کیفی پروژه های عمرانی است که این امر در صورت تحقق قطعاً می تواند در افزایش راندمان کاری و صرفه جویی در هزینه ها نقش بسزایی را ایفا نماید.
وی  ضمن استقبال از طرح ها و ایده های این سازمان در راستای ارائه خدمات مطلوب  به شهروندان، از تلاشهای شبانه روزی کارکنان و همچنین نوسازی و تجهیز معادن تپوک در جهت خودکفایی در تولید مصالح با کیفیت قدردانی و تشکر کرد.
شایان ذکر است در ادامه این جلسه معصومی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه خلاصه ای از عملکرد اجرایی و بودجه سال 1399 بیان کردند.

Print
367 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان