• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اطلاعیه شماره یک معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه در خصوص همسان‌سازی قراردادهای کارکنان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اطلاعیه شماره یک معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه در خصوص همسان‌سازی قراردادهای کارکنان

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه در خصوص همسان‌سازی قراردادهای کارکنان، اطلاعیه شماره یک را صادر کرد.

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، در پی دستور صادره از سوی دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه مبنی بر لزوم بررسی و بازنگری در احکام کارکنان مشمول طرح همسان‌سازی که فرآیندهای اجرایی آن از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری انجام شده بود، صادق حسین‌دوستی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه با ارسال اطلاعیه‌ای؛ توضیحاتی را به شرح زیر در اختیار آژانس خبر ارومیه قرار داده است:

در این اطلاعیه آمده است:

۱- تبدیل قراردادهای کار معین و همسان سازی با کارکنان پیمانی طی بخشنامه شماره ۲۰۵مورخه ۲۵/۱/۱۴۰۰ سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ابلاغ و اجرا گردیده است.

۲- این بخشنامه در بین کارکنان شهرداری ارومیه مشمول حدود ۵۵۰ نفر از همکاران است.

۳- قراردادهای همسان سازی شده پس از تبدیل مشمول نظام هماهنگ پرداخت حقوق کارمندان پیمانی میگردد و روال افزایش حقوق برابر روال نیروهای پیمانی خواهد بود.

۴- کلیه کارکنان مشمول قانون همسان سازی برابر همکاران پیمانی مشمول دریافت افزایش سالیانه ،فوق العاد ویژه ،فوق العاده برجستگی ،کارانه ،فوق العاده خبره،فوق العاده عالی با طی مراحل اداری و ارائه مدارک و مستندات مربوطه خواهند شد.لازم به توضیح است که کارانه بصورت سه ماهه محاسبه و هر سه ماه یکبار پرداخت می شود.

۵- ارتقای گروه تمام کارکنان تبدیل وضعیت شده با توجه به سنوات خدمتی و مدارک تحصیلی و گواهی های دوره های آموزشی سپری شده صورت خواهد گرفت و به واسطه ارتقای گروه افزایش دریافتی آنها اعمال خواهد شد از این جهت به منظور بهره مندی همکاران توصیه میشود بلافاصله مدارک مربوطه را به ادارات سرمایه انسانی سازمانهای تابعه تحویل و تقاضای افزایش گروه فرمایند.

۶- با توجه به اینکه افزایش سالیانه حقوق کارمندان دولت در سال ۱۴۰۱ هنوز رسما تعیین و ابلاغ نگردیده است حقوق فروردین و اردیبهشت سال جاری فعلا با ضرایب ۱۴۰۰ بدون افزایش پرداخت گردیده که به محض ابلاغ سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور اعمال و معوقات مربوطه از ابتدای سال پرداخت خواهد شد.

۷- با توجه به اینکه افزایش سالیانه حقوق کارگران ۵۷ درصد ابلاغ شد و اعمال گردیده و مابه التفاوت فرودین ماه در حقوق اردیبهشت پرداخت شده تفاوت قابل توجهی بین حقوق ایشان و کارمندان همسان سازی شده ملاحظه می گردد که این تفاوت در بند ۶ توضیح داده شده است.

۸- افزایش حقوق کارمندان شهرداری تهران ۴۰ درصد پیش بینی شده است که با توجه به اعتراض سایر شهرداریها ،پیشنهاداتی مبنی بر افزایش مشابه در سایر شهرداریها از سازمان شهرداریها درخواست گردیده است که به محض اعلام نتیجه اقدام موثر معمول خواهد شد.

۹- به تمام همکاران عزیز که مشمول قانون همسان سازی گردیده اعلام میگردد که حوزه منابع انسانی به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تاحقی از همکاران ضایع گردد و تا آخر مراحل حصول نتیجه از مراجع ذیصلاح اقدام وتا اعلام ضرایب مناسب موضوع را پیگیری خواهد نمود.

۱۰- هرگونه معوقه و مطالباتی که مربوط به ماههای سپری شده ازابتدای سال جاری باشد قابل محاسبه و پرداخت خواهد بود.

۱۱- از تمام همکاران عزیز تقاضا می شود با سعه صدر و همکاری با حوزه منابع انسانی در خصوص پیگیری تمام مطالبات از مراجع قانونی همکاران خود را یاری فرمایند.”

 

گفتنی است در اجرای دستور صریح و موکّد شهردار کلانشهر ارومیه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه مکلف شده است بررسی و بازنگری احکام کارکنان مشمول طرح همسان‌سازی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده و بر اساس اعلام معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری اطلاعیه‌های بعدی به منظور شفاف‌سازی و اعلام نتیجه بررسی‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

Print
348 رتبه بندی این مطلب:
4/0
دی ان ان