• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اطلاعیه شهرداری ارومیه در رابطه با مراسم یوم الله 22 بهمن
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اطلاعیه شهرداری ارومیه در رابطه با مراسم یوم الله 22 بهمن

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ شهرداری ارومیه در رابطه با مراسم یوم الله 22 بهمن اطلاعیه صادر کرد؛ متن اطلاعیه بدین شرح است.
بسمه تعالی
ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با توجه به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم نصب بنر مزین به تمثال مبارک مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جایگاه قرائت بیانیه یوم الله 22 بهمن، به استحضار همشهریان گرامی می رساند:
1-  تمثال مبارک معظم له در تمامی مسیر راهپیمایی خودرویی از میدان ولایت فقیه تا میدان انقلاب و از این میدان تا تقاطع شهید مدرس به کرات و دفعات زیاد و در طول مسیر و در قالب بنرهای مختلف مناسبتی طراحی و نصب شده  و تنها در بنر نصب شده در جایگاه سهواً طراحی و نصب نشده بود که البته ایراد دلسوزان نظام و انقلاب وارد است ( جهت اطلاع سایر شهروندان؛ بنر موصوف و مورد اعتراض با تصاویری از امام خمینی(ره)، شهید مهدی باکری و شیخ غلامرضا حسنی طراحی و نصب شده بود).
2-   قطعاً کسانی که در مراسم یوم الله 22 بهمن 1399 در محل میدان انقلاب حاضر بودند مشاهده کردند که دور تا دور میدان با بنرهایی به مناسبت دهه فجر و با تمثال مبارک رهبر معظم انقلاب مزین شده و همچنین بیانات ایشان نیز در محل جایگاه سخنرانی طی بنری با طراحی مناسب و در بالاترین مکان ممکن نصب شده بود.
3-   شهرداری ارومیه با علم بر تمامی ایرادات مطرح شده برای مراسم امروز اعلام می کند، تصاویر مبارک رهبر معظم انقلاب در اقصی نقاط ارومیه اعم از ورودی های شهر، تقاطع های غیرهمسطح، تعدادی از میادین اصلی همیشه نصب و موجود است و همچنین در تمامی مراسمات ملی، مذهبی، فرهنگی، ورزشی، هنری و ... نیز از بنرها یا تابلوهایی با تصاویر ایشان استفاده می شود و این یکی از اصول خدشه ناپذیر مجموعه مدیریت شهری در تمامی واحدهای تابعه آن است.
در پایان  روابط عمومی شهرداری ارومیه ضمن احترام به نظرات تمامی شهروندان، اصحاب محترم رسانه و  اعضا محترم شورای اسلامی شهر عذرخواهی خود را از این ایراد سهوی اعلام داشته و امیدوار است در کنار یکدیگر و با عمل به منویات ولی امر مسلمین جهان، پیرو راستین ایشان باشیم تا بتوانیم با پایبندی کامل به آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی به وظیفه شرعی و ملی خویش در برابر ولایت مطلقه فقیه و خون شهدای والامقام عمل نماییم.
"مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه"

Print
263 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان