• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اعضای شورای روابط عمومی های شهرداری ارومیه انتخاب شدند/ سند راهبردی روابط عمومی های شهرداری ارومیه تدوین می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اعضای شورای روابط عمومی های شهرداری ارومیه انتخاب شدند/ سند راهبردی روابط عمومی های شهرداری ارومیه تدوین می شود

در این دوره از انتخابات که با حضور 45 نفر از مسئولین روابط عمومی و سایتهای شهرداری ارومیه برگزار شد، پس از شمارش آرا، آقایان؛ علیرضا دشتی با 29 رای، مرتضی خوشبت و حسین مرندی با 26 رای، مرتضی نوری با 24 رای و مهدی عباسپور با 19 رای، به عنوان اعضای اصلی  شورای روابط عمومی های شهرداری ارومیه انتخاب شدند و نیز آقایان؛ مهدی امین خانی و احد موثق به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

همچنین در این انتخابات  آقای علی اصغر احمدزاده به عنوان بازرس شورای روابط عمومی معرفی شد.

گفتنی است بر اساس آئین نامه شورای روابط عمومی های شهرداری ارومیه محمد حضرت پور، شهردار ارومیه به عنوان رئیس شورای روابط عمومی های شهرداری ارومیه و ناصر رکاب، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه به عنوان دبیر این شورا منصوب شدند.

ناصر رکاب در این برنامه اهداف شورا را شامل تدوین سند راهبردی روابط عمومی های شهرداری ارومیه، ارتقای جایگاه روابط عمومی در بین واحدهای تابعه شهرداری، هماهنگی در برگزاری برنامه های فرهنگی، آموزشی، افتتاحیه ها و بررسی مشکلات روابط عمومی ها برشمرد و  افزود: از این شورا انتظار می رود، اقدامات لازم را در عملی نمودن این اهداف انجام دهند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه در پایان از تدوین سند راهبردی روابط عمومی های شهرداری ارومیه در روزهای آینده خبرداد.



Print
547 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان