• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اعمال قانون برای خودروهای فاقد برچسب معاینه فنی در ارومیه
Anonym

اعمال قانون برای خودروهای فاقد برچسب معاینه فنی در ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه ،محمد ستارپور، رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر  اظهار کرد: خودروهای دودزا یکی از مشکلات اصلی ارومیه در آلودگی هوای این شهر هستند که برای جلوگیری از افزایش آلودگی هوا، نسبت به محدودیت در تردد این خودروها اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این خصوص شاهد آلودگی هوای ارومیه هستیم، تصریح کرد: ارومیه یکی از هشت شهر آلوده کشور محسوب می‌شود که ۸۰ درصد از این آلودگی مربوط به خودروهای فرسوده و دود ناشی از این خودروها است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه استفاده از خودروها به صورت تک سرنشین در ارومیه روز به روز در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: باید مردم را به سوی حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

این مسئول ایجاد تراموا در شهر ارومیه را یکی از راهکاری موثر در این زمینه عنوان کرد و گفت: بهبود وضعیت اتوبوس‌ها، نوسازی ناوگان تاکسیرانی و افزایش وسائل حمل و نقل عمومی را عمده راهکارهای رهایی از این مشکل عنوان کرد.

ستارپور با بیان اینکه وجود معاینه فنی برای خودروها ضروری است، اعلام کرد: برای اینکه در زمینه کاهش آلودگی هوای شهر ارومیه به توفیق برسیم، وجود برچسب معاینه فنی برای تمام خودروها را اجباری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در غیر اینصورت مجبور به اعمال قانون برای خودروهای فاقد معاینه فنی خواهیم شد، ادامه داد: کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این خصوص مصوباتی دارد.

font-size:12.0pt;line-height:115%;font-family: "2 Nazanin"'>وي با اشاره به اجراي طرح ويژه در بوستان هاي شهر به ويژه در پارك ساعت در آستانه بهار، بيان كرد: بانوی بهار در بوستان ساعت به شکلی نمادین ،کالبد ی زیبا ،وزین و ظریف برای ترکیب لاله های رنگا رنگ بهاره فراهم می­کند.

 

Print
727 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان