افزایش مشارکت های اجتماعی اولویت اصلی روابط عمومی های شهرداری ها
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه مطرح کرد:
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، علی اصغر احمدزاده با اشاره به ضرورت ورود به عصر جدید و دوران تحول در مدیریت ارتباطات شهرداری ها اظهار کرد: امروز مهمترین موضوع در سطح شهرداری ها بحث اعتماد مردم به این مجموعه و افزایش مشارکت های اجتماعی است.
وی از اعتماد به عنوان سرمایه ای بسیار گرانقیمت برای شهرداری ها یاد کرد و افزود: بدون اینکه نظر آحاد جامعه را جلب و آنها را در تمامی امورات مدیریت شهری پای کار نیاوریم بی شک هیچ کاری را نمی توانیم برنامه ریزی و به هدف نهایی آن برسانیم.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: افزایش اعتماد عمومی و جلب مشارکت های مردمی مهمترین راهکار در شرایط دشوار اقتصادی فعلی است تا شهرداری ها بتوانند هم با کاهش هزینه ها و هم با افزایش درآمدها در اداره کرد شهرها با مشکل مواجه نشوند.
احمدزاده یادآور شد: وظیفه بسیار خطیر و مسئولیتی بزرگ برعهده روابط عمومی شهرداری هاست تا مباحثی همانند اعتماد عمومی، مشارکت های اجتماعی، رضایتمندی حداکثری و همچنین شهرداری شیشه ای در راستای مجموعه ای پاسخگو به مردم به طور جدی و ویژه پیگیری و اجرا کنند.
وی با اشاره به اقدامات مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه در راستای موارد مطرح شده که مواردی هموچون برگزاری تریبون آزاد در محلات مختلف شهر و همچنین پاسخگویی مدیران شهری در سامانه 137 به طور مستقیم به مردم تأکید کرد: پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه به عنوان طرحی است که در سه سطح تلفنی، مجازی، حضوری اجرا می شود و طی آن به مطالبات و مشکلات مردم پاسخ مناسب داده می شود و در راستای حل مسائل آنها گامهای عملی برداشته می شود یکی از مواردی است که در شهرداری ارومیه اجرا می شود.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: تمامی تلاش خود را برای فرهنگسازی جهت کاهش هزینه های شهرداری به کار بسته ایم و معتقدیم فرهنگسازی مهمترین وظیفه امروز ما برای آیندگان و دهه های آینده مدیریت شهرداری است و باید در این راستا صبور بود.