• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

افزایش چشمگیر پاسخ دهی به پرونده های ارجاعی با اجرایی شدن سامانه شهر صد/ رضایتمندی کارشناسان دادگستری، شهروندان و کاهش خطاهای احتمالی را شاهد هستیم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

افزایش چشمگیر پاسخ دهی به پرونده های ارجاعی با اجرایی شدن سامانه شهر صد/ رضایتمندی کارشناسان دادگستری، شهروندان و کاهش خطاهای احتمالی را شاهد هستیم

رییس اداره کمیسیون های ماده صد شهرداری ارومیه:

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، فرشید ظفری با اشاره به افتتاح سامانه شهر صد و ماده صد در دهه فجر امسال و مزایای آن اظهار کرد: با توجه به راه اندازی سامانه شهر صد در راستای ارجاع سیستمی پرونده های تجاری به کارشناسان دادگستری که توسط واحد نرم افزار سازمان فاوا کدنویسی و تولید شده، تسهیل محسوس در امور مربوط به این حوزه را شاهد هستیم.
وی افزود: با توجه به تسهیل امور از جمله ارسال مختصات و موقعیت مکانی بر روی نقشه و همچنین لوایح ارسالی که با استقبال کارشناسان دادگستری قرار گرفته ،میزان پاسخ دهی به پرونده های ارجاعی نیز افزایش چشمگیری داشته است.
رییس اداره کمیسیون های ماده صد ادامه داد: در این راستا به نحوی است که در یک هفته اخیر به علت حجم بالای پاسخ های دریافتی ، سه جلسه هیئت ارزیابی بررسی نتایج کارشناسی برگزار شده است.
ظفری تصریح کرد: پیش از این هر هفته یک جلسه هیئت ارزیابی برگزار می‌شد و در هر جلسه نیز ۷۰ پرونده مطرح می شد اما هر جلسه ۱۰۰ تا ۱۲۰ پاسخ دریافتی داریم.
وی با اشاره به سامانه شهر صد گفت: اکثریت کارشناسان دادگستری از این سامانه تمجید کرده اند و از برتری این سامانه نسبت به سایر سامانه ها خبر می دهند.
ظفری ضمن بیان ویژگی های این سامانه عنوان کرد: با راه اندازی سامانه شهر صد ارجاعات از سوی شهرداری آسان تر شده  و کارشناسان دیگر مراجعه حضوری ندارند و الزام زمانی سیستم هم به نوعی باعث تسریع شده در فرآیندها شده است.
رییس اداره کمیسیون های ماده صد شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: با راه اندازی سامانه شهر صد شاهد رضایتمندی شهروندان و به علت سیستمی شدن کاهش خطاهای احتمالی هستیم و بعضاً تاخیر در تشکیل جلسات هیئت ارزیابی که قبلا وجود داشت را دیگر شاهد نیستیم.

Print
284 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان