• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

افزایش 43 درصدی بودجه سال 94 سازمان پسماند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

افزایش 43 درصدی بودجه سال 94 سازمان پسماند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، عزیزقال با اشاره به بودجه تصویبی سازمان پسماند شهرداری ارومیه در سال 94، بیان کرد: میزان بوجه تصویبی سازمان پسماند شهرداری ارومیه در سال 94 از 21 میلیارد بوجه تصویبی سال 93 به بیش از 36 میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: میزان بودجه تصویبی سازمان پسماند شهرداری ارومیه در سال 94 صرف اموراتی چون ادامه عملیات اجرایی کارخانه کمپوست شهر، نوسازی ماشین آلات و تجهیز سازمان به برخی ماشین آلات جهت تنظیف معابر شهری، ترویج آموزش همگانی ترویج تفکیک زباله از مبدا به ویژه در مدارس صرف خواهد شد.

قال با بیان اینکه اکنون کارخانه بازیافت زباله ارومیه بعلت کمبود اعتبار با پیشرفت 90 درصدی راکد مانده است، بیان کرد: سازمان پسماند با تخصیص 5 میلیارد تومان اعتبار از سرگیری عملیات اجرایی این کارخانه را در سال 94 بر عهده خواهد گرفت.

وی با اعلام اینکه با آغاز عملیات اجرایی در شش ماهه اول سال 94 کارخانه بازیافت زباله شهر ارومیه به بهره برداری خواهد رسید، بیان کرد: بعد از به به بهرداری رسیدن این کارخانه، کارخانه کمپوست نیز در محوطه کارخانه احداث خواهد شد.

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری ارومیه با بیان اینکه اکنون تنها 3 درصد از زباله های تولیدی شهر ارومیه از مبدا، تفکیک می شوند، اظهار کرد: علت پایین بودن این درصد نبود آموزش همگانی تفکیک زباله از مبداء است و برای ارتقاء این درصد در سال 94 برای اولین بار در ارومیه آموزش های تفکیک زباله از مبداء در مدارس شهر ارومیه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به مخازن تفکیک زباله از مبدا در شهر ارومیه، بیان کرد: درسال 93 به تعداد 40 مخزن تفکیک زباله از مبدا در شهر ارومیه نصب شد که در ادامه نیز 20 عدد مخزن دیگر نیز نصب خواهد شد.

 قال با اعلام اینکه میانگین عمر ماشین آلات سازمان پسماند شهرداری ارومیه 10 سال است، اظهار کرد: در سال 94 مبلغی به میزان 5 میلیارد تومان برای نوسازی ماشین آلات سازمان پسماند شهرداری ارومیه صرف خواهد شد.

Print
865 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان