• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

امنیت رکن توسعه هر کشوری است/ تلاش و خدمت ما برای تدوام راه شهدا است
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

امنیت رکن توسعه هر کشوری است/ تلاش و خدمت ما برای تدوام راه شهدا است

شهردار ارومیه در مراسم رونمایی از یادمان شهدای اطلاعات شمالغرب؛

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه ، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه  در مراسم رونمایی از یادمان شهدای اطلاعات شمالغرب که با حضور باحضور شهردار و اعضای شورای شهر اروميه ، رئیس دفتر ستاد کل نیروهای مسلح ، جمعي از مسئولان لشکری وكشوري و خانواده های معظم شهدا  اظهار کرد: خدا را شاکریم که افتخار داریم که بخش کوچکی از گمنامی ها و تلاشهای مجاهدان و رزمندگان اسلام را جبران کنیم.

وی افزود: رزمندگان اطلاعات سپاه در صف اول جنگ قبل از سایر رزمنده ها حاضر می شدند و نقش مهمی در هدایت عملیات ها داشتند.

شهردار ارومیه با تشکر از همه رزمندگانی که امنیت را به جامعه و کشور ارمغان آورده اند و با بیان اینکه تلاش و خدمت ما برای تدوام راه شهدا است، تاکید کرد : اعتقاد راسخ بر این دارم رکن توسعه، امنیت است و این امنیت را مدیون شهدا هستیم.

وی یادآور شد: بهره برداری و رونمایی از یادمان یادمان سرداران و ۲۵۰ شهید اطلاعات سپاه شمالغرب کشور فقط به معنی جبران بخش کوچکی از تلاش این عزیزان و قدردانی از رشادت‌های آنان است.

حضرت پور افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا و احداث یادمان برای آنان به معنی زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست و یک وظیفه برای متولیان فرهنگی است و استمرار این کار به معنی انتقال دادن فرهنگ شهدا به نسل‌های آینده است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی در سال آینده، ادامه داد: امیدواریم این یادمان و یاد شهدای اطلاعات در این کنگره مورد توجه قرار گیرد.

شهردار ارومیه در ادامه با اشاره به ناآرامی های خاورمیانه تصریح کرد: امروز استراتژی دشمنان تجزیه کشورهای اسلامی است و براساس سیاست جو بایدن باید 12 کشور در منطقه ایجاد می شد و در این راستا تعدادی از حکام مرتجع عربی نیز با سیاستمداران آمریکایی همراه شده‌اند اما با ایفای نقش ایران در این سیاست استکباری راه به جایی نخواهند برد.

وی  افزود: امروز رزمندگان سپاه اسلام، مدافعان حریم اسلام در سراسر جهان شده اند و استراتژی سپاه باعث به نتیجه نرسیدن نقشه های استکبار شده است و در سایه شهدای مدافع حرم نقشه های شوم دشمن بر باد رفته است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از یادمان شهدای اطلاعات شمالغرب کشور در پارک ملت ارومیه رونمایی شد.

Print
622 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان