• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

انتخاب شهردار ارومیه از هفته آینده / حضور خبرنگاران در جلسات علنی شورا بلامانع است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

انتخاب شهردار ارومیه از هفته آینده / حضور خبرنگاران در جلسات علنی شورا بلامانع است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه؛ حجت الاسلام محمد خلیل پور  در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و نشست خبری  با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار با بیان این که خبر و خبرنگاری از ارزش های بسیار مهمی در بشریت برخوردار است، اظهار کرد:  قلم ارزش و شرافت دارد و این ارزش و شرافت باید حفظ شود و قلم برای ماندگاری دین و عزت بشر کار می کند .

وی عنوان کرد: اولین خبررسان پروردگار متعال است و دومین خبررسان نیز پیامبران بوده اند و لذا خبر و خبر رسانی از جایگاه بسیار والایی برخوردار است.

حجت الاسلام خلیل پور  ابراز کرد:  خبرنگاری نگاه ویژه در بین بشریت دارد و لذا نباید این نگاه ها دچار مشکل شود.

وی در ادامه با بیان این که انتخاب شهردار ارومیه از هفته بعد در دستور کار شورای اسلامی شهر ارومیه قرار می گیرد، گفت: با توجه به تصمیمات گرفته شده از سوی اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه ، انتخاب شهردار  از هفته آینده در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام خلیل پور افزود: با توجه به حساسیت موضوع ، اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه تلاش خواهند کرد تا پس از بررسی های کامل رزومه های کاندیداهای پست شهرداری، انتخاب اصلح را انجام دهیم.

به گفته رئیس شورای  اسلامی شهر ارومیه  10 نفر کاندیدای شهرداری ارومیه طبق اعلام  قوانین وزارت کشور برنامه های خود را در حضور خبرنگاران اعلام و در نتیجه یک نفر به عنوان شهردار انتخاب می شود.

رئیس شورای  اسلامی شهر ارومیه  با اشاره به حضور خبرنگار در جلسات علنی شورا، گفت:  حضور خبرنگاران در جلسات علنی شورا بلامانع است و خبرنگاران می‌توانند مطالبات خود را از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه بصورت شفاف بخواهند.

وی تاکید کرد:  درب شورا بر روی حضور خبرنگاران باز است و برای شفافیت در دور ششم مصوبه ای مبنی بر برگزاری مجازی جلسات برای استفاده همه مردم و شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام خلیل پور با بیان این که شورای شهر خانه مردم و خبرنگاران است، عنوان کرد:  هیچ ممنوعیتی برای حضور خبرنگاران در جلسات علنی شورای شهر وجود ندارد.

 به گفته وی  اگر شورای پنجم شفاف تر عمل می کرد و بسیاری از مباحث داخل شورا به بیرون درز پیدا می کرد  نیازی به تبلیغات نامزدهای شورا  در دور ششم نبود.

Print
177 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان