• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

انجام بیش از 40 هزار تن نخاله برداری در منطقه 5
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

انجام بیش از 40 هزار تن نخاله برداری در منطقه 5

شهردار منطقه 5  گفت:طی  9ماهه سال جاری در سطح منطقه 5، بیش از 40 هزار تن نخاله برداری انجام گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، فرخ عبدی ، شهردار منطقه 5 با بیان اینکه در سطح منطقه 5 و به ویژه گلشهر انباشت نخاله های ساختمانی زیاد است، اظهار کرد: بیش از 40 هزار تن نخاله برداری  طی نه ماهه سال جاری  در سطح منطقه 5 انجام گرفته است .

وی با اشاره به پروژه های عمرانی شهرداری منطقه 5 در سال جاری ،  افزود:  19 هزار و 500متر مربع  پیاده رو سازی،  67 هزار متر مربع  عملیات زیر سازی،  بیش از 7 کیلومتر جدول گذاری، پیش از 47  هزار متر مربع مرمت و لکه گیری، رنگ آمیزی 30 هزار متر مربع از جدوال معابر از جمله اقدامات عمرانی شهرداری منطقه  5 در نه ماهه سال جاری است .

عبدی با اعلام ساخت چندین پارک محله ای در منطقه 5، عنوان کرد: با ساخت این پارک ها، سرانه فضای سبز این منطقه 5 در سال 95 افزایش می یابد.

وی گسترش معابر و پیشنهاد برای ساخت پل‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح، مطالعه و بررسی وضعیت آب‌های سطحی، ایجاد اماکن و فضاهای شهری تفریحی و فرهنگی، ارتقای کیفی، کمی و تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی و رفع نیازهای اساسی در منطقه را از طرح‌های مطالعاتی منطقه 5 ارومیه عنوان کرد. 

شهردار منطقه 5 ارومیه با اشاره به ساخت فرهنگسرا و سالن ورزشی در شهرداری منطقه 5 اظهار کرد: مطالعات برای مکان یابی ساخت فرهنگسرا و ساخت تعدادی سالن ورزشی در محله 60 طناب و گلشهر در دست اجراست.

 

وی در ادامه با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه 5 در زماش بارش برف درسطح معابر، بیان کرد: کلیه معابر اصلی و فرعی سطح منطقه 5 شهر ارومیه با آغاز بارش های برف  نمک پاشی و مشکل آب گرفتگی و لغزندگی آنها به موقع رفع شد.

وی تاکید کرد: اولویت ها در  ارائه خدمات شهرداری منطقه 5 ، رینگ‌های اصلی شهر، رینگ کمربندی، معابر اصلی شهر، جلوی مدارس و بیمارستان‌ها و در مرحله بعد خیابان‌های فرعی است.

Print
771 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان