• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ایالات متحده تروریستی بودن ارتش خود را نشان داد/ خون شهید سپهبد سلیمانی موجب بیداری جهانی است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ایالات متحده تروریستی بودن ارتش خود را نشان داد/ خون شهید سپهبد سلیمانی موجب بیداری جهانی است

معاون مالی و اقتصادی شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، حسین اشرفی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی سالهاست به مقام شهود رسیده بودند و امروز حجاب دنیا برداشته شد و به مقام عالی شهادت رسیدند که آرزوی هر انسان آزاده  و ولایتمداری است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اخیر ایالات متحده نمونه بارز و آشکار نقض قوانین بین المللی است، افزود: اگر ترویسم دولتی آمریکا تاکنون توسط جرثومه های فاسد خود مثل داعش جنایت می کرد اما امروز به علت عجز و ناتوانی، ناچار شده پرده از چهره پلید خود بردارد و مستقیما سردار مبارزه با داعش را نه در میدان جنگ بلکه ترور نماید و تروریستی بودن ارتش خود را به جهانیان نشان دهد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه گفت: جبهه مقاومت با خون سردار سرافراز سپاه و سرباز ولایت آبیاری شد تا ان شالله مجاهدان و رزمندگان اسلام، پرچم نهضت حسینی  را بزودی به دستان مبارک امام زمان(عج) تحویل نمایند. 

اشرفی یادآور شد: ایشان در طول حیات با عزت خویش، ریشه داعش را برداشت و امروز با  شهادتش ریشه های آمریکا را از منطقه بر می دارد و خون ایشان موجب بیداری هرچه بیشتر مستضعفان و آزادگان در سراسر جهان می شود.

وی خاطرنشان کرد: ما همه سربازان ولایت آماده شهادت و خون خواهی سردار شهیدمان هستیم.

Print
319 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان