• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ایستگاه‌های تاکسی ارومیه به سایبان مکانیزه مجهز می شوند
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ایستگاه‌های تاکسی ارومیه به سایبان مکانیزه مجهز می شوند

به گزارش  روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  فخرالدین معصوم زاده،  مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با بیان این که در سال جاری تعداد  7425راننده  تاکسی آموزش‌های لازم را فرا گرفته اند، اظهار کرد:  تکریم  مسافر، تسریع  در خدمت رسانی به شهروندان به ویژه در هنگام بارندگی و همچنین شروع شیفت کاری در ساعات مشخص صبح و بعدازظهر از اصلی‌ترین محور‌های آموزشی  این دوره‌ها بوده است.

معصوم زاده  افزود: باتوجه به فرارسیدن فصل زمستان، تعداد 15سایبان تا  اواخر آذر ماه در معابر اصلی ایستگاه‌ های تاکسی هسته مرکزی شهر نصب می‌شوند.

وی با اعلام الزام رانندگان تاکسی به تجهیز خودروها به ضد یخ، لاستیک‌های نو و زنجیر تصریح کرد: آژانس‌های تلفنی در فصل سرما به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند کرد.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه در ارومیه تعداد  5128  دستگاه تاکسی پلاک زرد، 1268 دستگاه  تاکسی ویژه خطی، 1249 دستگاه تاکسی تلفنی به همراه ۹۰۷ دستگاه تاکسی پلاک سفید و ۸۷ دستگاه خودرو پلاک خطی به شهروندان ارائه خدمات می کنند، افزود: به طور متوسط روزانه ۴۰ آژانس،۸۰  دستگاه اتوبوس خطی و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس گردشی در شهر  فعالیت می کنند که هر دستگاه به طور متوسط ۱۰۰ نفر را جابه جا می‌کند.

به گفته وی عمر متوسط تاکسی‌های شهر ارومیه ۷ سال اعلام شده است به طوری که 1640 دستگاه تاکسی در ارومیه فرسوده و نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه مسئولان برای نوسازی است.

Print
920 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان