• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ایستگاه های مکانیزه در شهر ارومیه راه اندازی می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ایستگاه های مکانیزه در شهر ارومیه راه اندازی می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  ناصر سعید آبادی افزود:  تا کنون تعداد 30 دستگاه ازسایبان های موجود در مناطق مختلف شهری به لحاظ صندلی های انتظار، سقف و شیشه ها، رنگ آمیزی و بازسازی شدند .

وی با بیان اینکه سایبان ها درسطح شهر یکی از تجهیزات مهم رفاهی مسافرین است، بیان کرد:  این سایبان ها مسافران را از عوامل جوی مثل برف، باران و نور مستقیم خورشید محافظت می کند و در این راستا جهت رفاه حال مسافرین و شهروندان گرامی و توجه به مبلمان شهری طرح نوسازی و مرمت  در دستور کار سازمان قرار گرفت.

سعید آبادی همچنین از احداث و تعبیه تعدادی سایبان جدید خبر داد و افزود : در چند روز آینده تعدادی از ایستگاه های اتوبوس که با مشارکت هنرجویان آموزشکده فنی قاضی طباطبایی احداث گردیده  در ایستگاه های شهری نصب خواهند شد.

وی بیان کرد:  همچنین در راستای بهبود مبلمان شهری ایستگاه های مکانیزه درسطح شهر راه اندازی می شود.

  مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه درادامه از ایجاد خطوط جدید در خیابان ها ی معلم، صمدزاده و شهرک جدیدالتاسیس فجرسپاه و مسکن های مهر گلشهر2 خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های بعمل آمده و انجام کار کارشناسی در کمیته برنامه ریزی سازمان و بنابر درخواست اهالی محترم این مناطق، اتوبوس های تحت نظارت این سازمان به مناطق مورد اشاره خدمات دهی می کنند.

وی با بیان اینکه محل نصب تابلوهای ایستگاه های اتوبوس نیز درمسیرهای جدید مورد اشاره مورد کارشناسی قرار گرفته است، اعلام کرد: بزودی تابلوها نصب و حتی سایبانهایی نیز که اکنون در دست ساخت  است برای رفاه حال شهروندان و اهالی محترم مناطق فوق در محلهای پیش بینی شده نصب خواهند شد.

Print
1154 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان