• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بازی در شهری که مردم آن والیبال را عاشقانه دنبال می کنند لذت بخش است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بازی در شهری که مردم آن والیبال را عاشقانه دنبال می کنند لذت بخش است

 به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، دراگان تراویسا پاسور فصل جدید ارومیه اظهار داشت: حضور در ارومیه برای من یک چالش بزرگ و البته یک انگیزه مضاعف است چون در تیمی بازی خواهم کرد که پدرم سرمربی گری آن را برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه جو پرشوری در ارومیه حاکم می باشد، افزود: علاوه بر این بازی در ارومیه که مردم آن عاشقانه والیبال را دوست دارند، برای من که عاشق والیبال هستم بسیار لذت بخش است.

تراویسا گفت:  تعاریفی که پدرم از ایران و ارومیه انجام داد باعث شد تا بتوانم راحت تر تصمیم گیری کنم و با علاقه ارومیه را به عنوان تیم فصل جدید خود انتخاب کنم.

پاسور فصل جدید ارومیه در خصوص شناخت خود از بازیکنان ایرانی اذعان کرد:  ایران یک تیم بسیار قابل احترامی است و روز به روز نیز پیشرفت می کند و بازیهای بهتری از خود به نمایش می گذارد.

وی با بیان اینکه بازی در تیمی که فصل پیش معروف را به عنوان پاسور در ترکیب داشته مشکل بزرگی برای من محسوب نمی شود، ادامه داد: به این فکر نمی کنم که قبل از من چه کسی در تیم حضور داشته و بیشتر روی کار خودم تمرکز می کنم تا بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم چون از قابلیت های خودم اطلاع دارم.

تراویسای پسر درباره تماشاگران ارومیه اظهار کرد: قبل از ورود به ارومیه یک سری عکس و ویدئو  از تماشاگران ارومیه به دست من رسیده بود و البته بعد از پیوستن من به این تیم پیامهای بسیار خوبی از سوی آنان در صفحه شخصی من ارسال شد که  همگی باعث دلگرمی من می باشد و باعث شد از انتخابم اطمینان حاصل کنم.

پاسور فصل جدید ارومیه در پایان افزود: هدف من و پدرم از حضور در این شهر گرفتن نتایج خوب و تلاش برای رسیدن به مقام قهرمانی است و این موضوع برای من در کنار پدرم و تماشاگران ارومیه بسیار خوشایند است.

Print
495 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان