• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بافت قدیمی ارومیه توان مقاومت در برابر زلزله را ندارد/ ضرورت اجازه تعریض معابر شهر در راستای حفظ جان شهروندان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بافت قدیمی ارومیه توان مقاومت در برابر زلزله را ندارد/ ضرورت اجازه تعریض معابر شهر در راستای حفظ جان شهروندان

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: در حوزه ارومیه نتوانسته ایم ظرفیت ها و توانمندی های خود را بشناسانیم و این سبب شده که سایر شهرها سرمایه های ارومیه را تصاحب کنند.
وی افزود: مشاهیر بسیاری در تمامی حوزه ها داریم که ناشناس باقیمانده اند و باید در هر حوزه تخصصی آنها شناسایی و معرفی شوند.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با توجه به رشادت های رزمندگان اهل ارومیه در طول دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان ارومیه با ایثارگری های خود حماسه ها آفریدند اما تا کنون رشادت ها و حماسه های آنها ناشناس باقیمانده است و نقش ارومیه ای ها در این خصوص غیرقابل انکار است.
خلیل پور در خصوص بافت تاریخی شهر نیز تصریح کرد: ارومیه بافت قدیمی دارد و امروز اجازه ساخت و ساز و نوسازی نمی دهند و اگر زلزله یا بحرانی در این محلات پیش بیاید چه کسی امدادرسانی کرده و مدیریت بحران می کند؟

وی ادامه داد: خانه های قدیمی در بافت تاریخی ارومیه استحکام لازم در برابر زلزله ندارند و باید اجازه تعریض معابر در بافت قدیمی شهر ارومیه داده شود تا در راستای حفظ جان شهروندان اقدام شود.

Print
367 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان