• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با تخریب کنندگان اموال عمومی برخورد می‌شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

با تخریب کنندگان اموال عمومی برخورد می‌شود

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه، ناصر سعيد آبادي اظهاركرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم برای هرچه زیباتر نشان دادن جلوه شهر و پاکیزگی آن با سازمان‌های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

 وي در ادامه با بيان اينكه 220 سایبان در شهر وجود دارد، تصريح كرد: رعایت نکردن حقوق شهروندی، نصب آگهی‌های تبلیغاتی و تسلیت چهره ناخوشایندی به آن‌ها داده بود که با شست و شوی شبانه روزی و برخورد جدی سازمان اتوبوسرانی برای جلوگیری از تخریب اموال عمومی این مشکل برطرف شد.

سعیدآبادی با بیان این که برای هر چه زیباتر شدن جلوه شهر باجه‌های فروش بلیت الکترونیک در خیابان‌های عطایی، امام خمینی (ره) و همچنین ایالت نوسازی شده است، اظهار کرد: این باجه‌ها با توجه به نصب آگهی‌های تبلیغاتی و تسلیت، نیاز به تغییر اساسی داشتند.

وی استفاده از کارت بلیت الکترونیکی  را در کاهش تخلف و زمان در سفر موثر دانست و گفت: فقط 50 درصد از شهروندان از کارت بلیت الکترونیکی استفاده می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با بیان این که تعداد باجه‌های فروش کارت بلیت افزایش می‌یابد، افزود: 12 باجه الکترونیکی در خیابان‌های عطایی، امام خمینی (ره)، میدان ولایت فقیه، چهار راه دانشکده، پنجراه، دانشگاه ارومیه و در روزهای پنجشنبه و جمعه با توجه به میزان جمعیت در باغ رضوان ارومیه و همچنین در مصلای امام خمینی (ره) فعالیت می‌کنند.

وی همچنین از افتتاح باجه فروش شارژ بلیت الکترونیکی اتوبوس‌ها در فلکه رودکی خبر داد و اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی این سازمان در گسترش ارائه خدمات، استفاده همه شهروندان از کارت بلیت الکترونیک برای جلوگیری از تخلف است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه گفت: 70 درصد از دفاتر پیشخوان دولت نیز به شارژ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس‌ها می‌پردازند.

Print
846 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان