• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با تلاشهای مدیریت شهری ارومیه مشکلات ناشی از بارش برف و باران رفع گردید
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

با تلاشهای مدیریت شهری ارومیه مشکلات ناشی از بارش برف و باران رفع گردید

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه، مهرداد سلامتی، معاون خدمات شهری شهردارارومیه در گفت وگو با واحد خبر شهرداري با اشاره به  تلاش هاي مدیریت شهری ارومیه با آغاز بارش ها  از ظهر ديروز، گفت:  بیش از 2 هزار نيرو تلاشگر پرسنل سازمان های خدمات رسان  شهرداری ازجمله خدمات موتوری، مدیریت پسماند، زیبا سازی،  فضای سبز،  مدیریت بحران و   سازمان آتش نشانی شهرداری  با حضور در معابر شهر ارومیه، مشکلات ناشی از بارش برف را مدیریت و رفع کردند.

سلامتی افزود: از اولين ساعات بارش زمستاني در مرحله اول كليه شريانات اصلي و فرعي برف روبي گرديد و در مرحله دوم نيز با نمك پاشي كليه معابر در برابر يخ بندان ايمن شده و عبور و مرور به سهولت انجام مي پذيرد.

معاون خدمات شهری همچنین با اشاره برف تکانی درختان، تاکید کرد: با توجه با بارش حجم زیاد برف، عوامل شهرداری برای جلوگیری از شکسته شدن شاخه های درختان اقدام به برف  تکانی درختان در نقاط مختلف شهر نمودند.

وی  در خصوص جزئیات عملیات زمستانی گفت: اکیپ ماشین آلات سازمان های خدمات رسان شهرداری اروميه به تعداد21 گريدر بخش خصوصي و اماني، 30 دستگاه  كاميون، 8 دستگاه تيغه برف روب، 6 دستگاه نمك پاش ، يك عدد دستگاه برف تكاني ، واتر جت و 6 دستگاه ميني لودر با آماده باش کامل  همزمان با بارش برف اقدام به برف روبی و رفع مشکلات ناشی از برف نمودند.

سلامتي خاطر نشان کرد: با شدت گرفتن بارش هاي برف از ساعت 21 دیشب به بعد ، ماسه بادی برای ایمن‌سازی معابر شهری به اندازه کافی در معابر برف گير شهر  اروميه پخش  گردید.

آماده باش نيروهاي مديريت شهري اروميه

وي در پایان با بيان اينكه مديريت شهري با برنامه ريزي از ماه هاي  گذشته براي بارش احتمالي باران و برف در آماده باش كامل است، گفت: شهرداری ارومیه برای جلوگیری از بروز آب گرفتگی های معابر، در چندین نوبت همه کانال ها، رودخانه ها و مسيل هاي شهر لايروبي شده است .

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با بیان اینکه اکنون  تردد شهروندان به راحتی صورت می پذیرد و تلاش هاي زحمتكشان مديريت شهری اروميه براي رفع مشكلاتي ناشي از برف همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی و برف‌روبی با شماره‌های 137 و سامانه پیامکی  1441137  در ارتباط باشند تا موارد در اسرع وقت پی‌گیری شود.

شهروندان گرامی با ارسال نظر و انتقادو پیشنهاد؛  ما را در توسعه و زیبایی اورمیه یاری کنید.







Print
644 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان