• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با حضور شهردار ارومیه و مسئولین اجرایی: مراسم گرامیداشت هفته وحدت در مسجد نور ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

با حضور شهردار ارومیه و مسئولین اجرایی: مراسم گرامیداشت هفته وحدت در مسجد نور ارومیه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، مراسم گرامیداشت هفته وحدت با حضور  شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه،سعادت استاندار آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، حاج ماموستا ملا عبدالقادر بيضاوي امام جمعه اهل سنت اروميه، فرماندار ارومیه و جمعی از مردم در مسجد نور ارومیه برگزار شد.

مهندس سعادت،استاندار آذربایجان غربی در این مراسم با تاکید بر حفظ اتحاد و برادری بین مسلمانان گفت: نباید به دشمنان اجازه بدهیم با تفرقه و اختلاف افکنی اتحاد و انسجام میان اقوام و ادیان را در استان که نمونه بارزی از الگوی زندگی مسالمت آمیز است را از بین ببرد.

وی به نقش بارز اهل سنت در عرصه های مختلف مخصوصا در زمینه مبارزه با دشمنان این سرزمین اشاره کرد و افزود: کردها نقش موثری در حراست از کیان اسلامی داشتند و در این راه هزینه های بالایی داده اند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه سخنانش افزود: کسانی که در دفاع از انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راه دفاع از این مملکت سرمایه گذاری کرده اند شایسته بهترین ها هستند.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد ثبات در منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران نقش اساسی در حل مناقشات و پایان دادن به تنش ها و بحران های موجود در منطقه دارد و این حقیقت بر کشورهای منطقه و سایر کشورها به اثبات رسیده است.

مهندس سعادت با اشاره به اصل شایسته سالاری در جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: انتصابات در نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس صلاحیت ها و شایستگی های فردی افراد می باشد و قومیتی نمی باشد و از تمام اقوام در این نظام استفاده می شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در برخورد با تفرقه افکنان گفت: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید کرده اند باید با اختلاف افکنان به شدت برخورد شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان نیز در این مراسم با اشاره به اتحاد و همدلی میان مسلمانان شیعه و سنی در جمهوری اسلامی ایران گفت: اتحاد و برادری مسلمانان ما در منطقه بی نظیر است و الگویی برای تمام مسلمانان جهان می باشد.

وی با تاکید بر مقابله با تفرقه افکنی و نفوذ دشمنان اسلام در بین مسلمانان ادامه داد: دشمنان اسلام از هر فرصتی برای ایجاد شکاف بین مسلمانان استفاده می کنند و ما نباید اجازه بدهیم تا اختلاف نظر های جزئی که داریم باعث موفقیت دشمنان اسلام گردد.




















Print
644 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان