• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با حضور مقامات استانی و شهری و مردم شریف و شهید پرور شهر ارومیه انجام گرفت: افتتاح فاز روگذر تقاطع های امام علی (ع) و میثم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

با حضور مقامات استانی و شهری و مردم شریف و شهید پرور شهر ارومیه انجام گرفت: افتتاح فاز روگذر تقاطع های امام علی (ع) و میثم

وی در بخشی از سخنانش ضمن اشاره به فعالیت ها و جایگاه شهرداری ارومیه افزود: شهرداری بازوی اجرایی شهر و شورای اسلامی شهر است و با توجه به مسئولیت خطیر شهردار و مجموعه شهرداری در راستای رضایتمندی شهروندان باید سعی کنیم همیشه یار و یاور و همراه این مسئولین دلسوز باشیم تا بتوانیم به نحو احسن به اهدافمان نزدیکتر شویم.

پرویز جلیلی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از صبر و استقامت مردم شریف شهر ارومیه در اتمام پروژه های عمرانی گفت: بنده به نوبه خود از مردم شریف و قدرشناس شهر ارومیه در جهت اتمام پروژه های عمرانی و تحمل بار ترافیک تشکر می نمایم و البته باید بگویم که اگر امروز این سختی ها را تحمل کنیم، فردا شاهد شهر زیبا و پیشرفته خواهیم بود و اگر امروز ترافیک سنگین خیابان ها را تحمل می کنیم، فردا با اتمام این پروژه های عظیم شاهد روان سازی و آسایش در امر ترافیک و رانندگی خواهیم بود.

وی همچنین در پایان سخنانش از حمایت های همه جانبه استاندار آذربایجان غربی و معاون عمرانی ایشان، اعضای تلاشگر شورای اسلامی شهر، شهردار و مجموعه عظیم شهرداری ارومیه در جهت آبادانی و پیشرفت شهر ارومیه تقدیر به عمل آورد.

در ادامه مراسم محمد حضرت پور، شهردار ارومیه با اشاره به بهره برداری از پروژه های امام علی (ع) و میثم گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در سال 91 با اجرای پروژه های فاخر گام مؤثری در ایجاد روان سازی بار ترافیک در شهر ارومیه برداشته است و این نشان از تلاش های شبانه روزی مسئولین استانی و شهری بوده که توانستند با تلاش های شبانه روزی رضایت مردم را جلب نمایند.

شهردار ارومیه همچنین در ادامه سخنانش اظهار داشت: خداوند را شاکریم که امروز در راه خدمت به مردم عزیز توانسته ایم قدم های مؤثری را بر داریم و امیدواریم با تلاش های متوالی و همکاری و همیاری مسئولین کشوری و استانی بتوانیم ارومیه را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

شهردار ارومیه مجموعه اعتبار پروژه های اجرایی در سال 92 را 4150 میلیارد ریال عنوان نمود و افزود: شهرداری ارومیه در راستای خدمات بی منت و صادقانه اقدام به اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح امامت با صرف اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال، اجرای پروژه روگذر میرزای شیرازی با صرف اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال، اجرای پروژه روگذر تقاطع شهید باهنر با سربازان گمنام و شهید ذاکری با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال و ساماندهی کمربندی خاتم الانبیاء و ... نموده است.

محمد حضرت پور همچنین در پایان سخنانش از حمایت های استاندار آذربایجان غربی ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در جهت اتمام و اجرای پروژه های عمرانی تقدیر نمود.

وی همچنین از رئیس جمهور و هیات دولت در خصوص انتخاب استاندار کارآمد و جدید استان آذربایجان غربی و توجه ایشان به استان تشکر نمود.

در پایان مراسم شورای اسلامی شهر ارومیه از تلاش ها و زحمات و تلاش های شبانه روزی شهردار ارومیه درجهت آبادانی و توسعه شهر ارومیه با اهداء لوح تقدیر به عمل آورد.



















 

 

 

 

 

 

 

 

Print
1386 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان