• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری ارومیه خبر داد: استفاده از روش بتن غلطکی برای اولین بار در استان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری ارومیه خبر داد: استفاده از روش بتن غلطکی برای اولین بار در استان

وی با اشاره به اهمیت این موضوع اظهار داشت: با استفاده از این روش که با زحمات بی دریغ مهندسین و عوامل سازمان عمران شهرداری ، ماشین آلات موجود در سازمان به انجام رسید که گام بلندی در امر تسریع در عملیات روسازی و آسفالت پروژه های عمرانی برداشته شد .

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری ارومیه در ادامه سخنانش افزود: همانگونه که می دانیم انجام عملیات زیرسازی، روسازی و آسفالت در زمینهایی که بستر سازی نامناسب داشته و یا از لحاظ رطوبت دارای میزان آب بالایی بوده و تقریباً لجنی می باشد بسیار سخت و وقت گیر است و نیاز به صرف هزینه بالایی دارد. اما با استفاده از این روش بسیاری از مراحل فوق به سادگی قابل انجام بوده و نیاز به خاکبرداری و سنگ ریزی زیاد را نخواهد داشت.

رسول حاجی بیگی در پایان گفت: شهرداری ارومیه در راستای خدمت بی منت به مردم شریف و شهید پرور شهر ارومیه سنگ تمام گذاشته است که جا دارد از زحمات و تلاش های شبانه روزی شورای اسلامی شهر و شهردار تلاشگر ارومیه و مجموعه خدوم شهرداری ارومیه تقدیر نمایم.

وی در پایان اظهار داشت: اجرای روش های نوین و به روز دنیا در چند سال اخیر در دستور کار مدیریت سازمان عمران شهرداری و اتاق فکر بوده است و امید است در این راستا گام های مهمتری نیز در آینده نه چندان دور برداشته خواهد شد.













Print
2255 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان