• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با حکم شهردار ارومیه: احد یوسفی، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

با حکم شهردار ارومیه: احد یوسفی، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه شد

در مراسمی که با حضور مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی، مسئولین و بازیکنان تیم برگزار گردید، احد یوسفی به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه معرفی و از زحمات و تلاش های پیمان رضایی مدیر عامل سابق تیم قدردانی به عمل آمد.

در این مراسم مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه ضمن خیر مقدم به حضار و قدردانی از زحمات و تلاش های کادر فنی و بازیکنان تیم شهرداری ارومیه گفت: با توجه به اینکه والیبال ارومیه از جایگاه قابل توجهی در کشور برخوردار است لذا باید تمام عزم خود را جذب کنیم تا بتوانیم از آبروی والیبال شهر ارومیه دفاع کنیم.

رضائیه در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: اگر امروز ارومیه را به عنوان مهد والیبال آسیا می شناسند این حاصل تلاش ها و زحمات بی دریغ مدیران و بازیکنان سال های گذشته و حال بوده است که جا دارد از همه این عزیزان تقدیر و تشکر نمائیم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در ادامه افزود: هدف اصلی باشگاه، حفظ آبروی والیبال شهر ارومیه است و امید است با توکل به خداوند متعال و افزایش تلاش های بازیکنان و کادر فنی بتوانیم از شأن و جایگاه واقعی والیبال شهر ارومیه دفاع کنیم.

گفتنی است که در پایان مراسم از تلاش ها و زحمات پیمان رضایی مدیر عامل سابق باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد و احد یوسفی نیز به عنوان مدیر عامل جدید معرفی شد.






Print
1721 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان