• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با دستور شهردار ارومیه، ۱۰۰ نقطه خطر آفرین در سطح شهر شناسایی و رفع خطر شده است/شهروندان نقاط حادثه خیز را  اطلاع دهند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

با دستور شهردار ارومیه، ۱۰۰ نقطه خطر آفرین در سطح شهر شناسایی و رفع خطر شده است/شهروندان نقاط حادثه خیز را اطلاع دهند

مدیر بحران شهرداری ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، حامد صفاری بیان کرد:  از ابتدای سال جاری با دستور شهردار ارومیه ۱۸۰ نقطه بحرانی و خطرآفرین توسط ناظرين مدیریت بحران و گزارش های مردمی شناسایی و احصا  شده  که طی اعلام به شهرداری مناطق مربوطه پیش از ۱۰۰ مورد توسط مناطق و سازمان‌ها رفع خطر شده است . 
وی پوشش برخی کانال ها ، پل های ورودی خیابان ها و دریچه های آب در سطح معابر ، اصلاح اصلاح نقاط ترافیکی پرخطر ، پوشش سیم کشی های تیر چراغ برق پارک‌ها را  از مهمترین موضوعاتی عنوان کرد که رفع خطر شده است‌. 
مدیر بحران شهرداری ارومیه افزود:  اکیپ های شبانه روزی این ستاد در تمامی سازمان‌ها و شهرداری های مناطق به صورت مداوم در سطح شهر بوده و تا رفع نهایی نقاط حادثه خیز از پای نخواهند نشست. 
وی  به ۸ آذر روز ایمنی در برابر زلزله اشاره کرد و گفت:   این مدیریت آمادگی خود در مدارس  جهت برگزاری دوره های مختلف آموزش ایمنی و پدافند غیرعامل در سطح مدارس را اعلام می کند. 
صفاری در پایان از شهروندان ارومیه ای  درخواست کرد به محض رؤیت و مشاهده موارد خطرساز ، آن را از طریق شماره تماس های ۱۳۷ و ۱۲۵ و از طریق پل های ارتباطی در فضای مجازی در میان گذاشته تا در اسرع وقت رفع خطر شود.

Print
195 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان