• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با هدف جابه جایی زائرین اربعین حسینی صورت گرفت؛ اعزام 50 دستگاه اتوبوس شهرداری ارومیه  به مرز مهران
Anonym

با هدف جابه جایی زائرین اربعین حسینی صورت گرفت؛ اعزام 50 دستگاه اتوبوس شهرداری ارومیه به مرز مهران

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ رسول اصغرزاده ، رییس شورای اسلامی  استان  در مراسمی که به مناسبت  اعزام اتوبوسهای   شهرداری ارومیه  برای جابه جایی زائرین اربعین حسینی  با حضور  مقامات استانی، شهری و خانواده  رانندگان برگزار شد، با ابراز ارادت نسبت  به خادمین زائرین  حسینی  تاکید کرد :  این فرصت  مقدسی است  که نصیب رانندگان  محترم اتوبوس رانی  شهرداری  ارومیه شده است  تا به زائرین  اربعین حسینی  خدمت کنند .

وی با اشاره  به تلاش های  شبانه روزی  کارکنان  شهرداری ارومیه  در فراهم نمودن شرایط  این اعزام  تصریح کرد:  اجر و پاداش  این حرکت عظیم  در کارنامه معنوی  رانندگان  عزیز درج خواهد شد .

ناصر سعید آبادی ، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه در ادامه مراسم  با بیان اینکه  تعداد 50 دستگاه  از اتوبوس های شهرداری ارومیه  به مرز مهران  اعزام شدند، اظهار داشت:  این اتوبوس ها از 7 الی 13  آذر نسبت به جابه جایی  زائرین حسینی  اقدام خواهند کرد .

وی ادامه داد:  به همراه  این اتوبوس ها  یک اکیب  فنی و امدادی  برای رفع  مشکلات احتمالی  فنی  اعزام می شود.

مدیر عامل  سازمان اتوبوس رانی  در پایان  از رییس شورای اسلامی استان و شهردار ارومیه  به دلیل  شامل شدن بیمه تکمیلی  به رانندگان  اتوبوسرانی تقدیر  و تشکر کرد .

گفتنی است؛  در پایان مراسم  از درجه ها  و لباس فرم  اتوبوسرانی شهرداری ارومیه رونمایی شد.

Print
1147 رتبه بندی این مطلب:
3/0
دی ان ان