• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهرداری ارومیه پیروز دربی آذربایجان
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهرداری ارومیه پیروز دربی آذربایجان

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه ، هفته نهم دور رفت رقابت های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور عصر امروز یکشنبه هشتم آذرماه با انجام شش دیدار در شهرهای  ارومیه ، تهران ( دو دیدار) ، ورامین ، بندرعباس و اردکان برگزار شد.

در این هفته دو تیم شهرداری ارومیه  و شهرداری تبریز از ساعت 17 در سالن 6000 نفری غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار حساس در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود تیم ارومیه خاتمه یافت تا تیم شهرداری ارومیه پیروز دربی آذربایجان شود.

جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه برای شروع این بازی  از ترکیب سعید معروف ، فرهاد پیروت پور ، جواد محمدی نژاد ، آرمین تشکری ، میلاد عبادی پور ، حامد تاروردی وعبدالرضا علیزاده (لیبرو) استفاده کرد و در ادامه به مهدی بازارگرد ، وحید سیدعباسی و امیر برزگری اجازه بازی داد.

سرمربی تیم شهرداری تبریز برای آغاز بازی از محمد طاهر وادی ، اسوتسلاو گودسف ، محمد حسن صنوبر ، والنتین براتوف، آرش کشاورزی ،میکائیل تاجر ، محمد رضا موذن (لیبرو) استفاده کرد.

شاگردان سیدعباسی در تیم شهرداری ارومیه ست های اول ، دوم و چهارم را به ترتیب با امتیازهای مشابه 25 بر 22 پیروز شدند و تنها ست سوم را با امتیاز 31 بر 29 به میهمان واگذار کردند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه با کسب هر 3 امتیاز شیرین این دیدار 25 امتیازی شد تا همچنان مقتدرانه صدر نشین لیگ برتر باقی بماند.تیم شهرداری تبریز هم با یک پله نزول در جایگاه پنجم قرار گرفت.

گفتنی است تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته دهم این رقابت ها روز سه شنبه هفدهم آذر ماه در سالن المپیک گنبد به مصاف بازرگانی جواهری این شهر خواهد رفت.

Print
819 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان