• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برای اولین بار درسطح کشور؛ بزرگترین نماز خانه در باغ رضوان ارومیه ساخته شد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برای اولین بار درسطح کشور؛ بزرگترین نماز خانه در باغ رضوان ارومیه ساخته شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، حجت الاسلام امیرعباس عابدینی با بیان اینکه فاز دوم کمربندی آرمستان شهرداری ارومیه به بهره برداری رسید، گفت: زیرسازی و جدولگذاری این کمربندی به طول 1550 متر و با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان اجرا شده است که در کنار آن احداث آرامگاههای دو طبقه خانوادگی، احداث قطعات جدید، بتن پلاک و خرید دو دستگاه آمبولانس جدید از دیگر اقدامات انجام شده توسط سازمان آرامستان ها است.

وی با اشاره به اجرای فازدوم باغ رضوان ارومیه، اظهار کرد: هم اینک عملیات نقشه برداری توپوگرافی فازدوم باغ رضوان ارومیه به اتمام رسیده و منتظر بسته شدن قرار داد ازسوی اداره راه و شهرسازی برای اجرای عملیات است.

عابدینی خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن فاز دوم باغ رضوان ارومیه به مساحت 90 هکتار که 60 درصد آن به فضای سبز و مابقی نیز به احداث قبور اختصاص می یابد مشکل کمبود قطعه در آرمستان ارومیه حل خواهد شد.

وی با اشاره به توسعه فضای سبز در آرمستان شهرداری ارومیه، گفت: در سال 94، یک پارک در حدود سه هکتار در آرمستان شهرداری ارومیه در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری ارومیه با اشاره به احداث آرمگاه سنتی به سبک معماری اسلامی در آرمگاه باغ رضوان ارومیه، اظهارکرد: در آرمستان شهرداری ارومیه آرمگاه های سنتی به سبک معماری آذربایجانی نیز اجرا خواهد شد.

Print
1144 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان