• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برای گسترش همکاری‌ها نیاز به برگزاری جلسات مشترکی بین این دو مجموعه است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برای گسترش همکاری‌ها نیاز به برگزاری جلسات مشترکی بین این دو مجموعه است

شهردار ارومیه در دیدار مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، ۲۳ فروردین، جلیل جباری، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی با مجید آقازاده، شهردار ارومیه دیدار و گفت‌وگو کرد.
مجید آقازاده، شهردار ارومیه در جلسه دیدار مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی با شهردار ارومیه با ابراز علاقه‌مندی برای توسعه همکاری‌ها اظهار کرد:  برای گسترش همکاری‌ها نیاز است که جلسات مشترکی بین این دو مجموعه برگزار شده و در مورد موضوعات مشترک به بحث و تبادل نظر پرداخت.
وی اضافه کرد: شهرداری ارومیه نیز به نوبه خود به وظیفه خود مبنی بر حفاظت از بافت تاریخی ارومیه واقف بوده و تا حد امکان سعی خواهد کرد که در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این دیدار  گفت:  برای ترغیب مردم نسبت به احیای بافت تاریخی ارومیه نیاز است که سیاست‌های تشویقی و حمایتی از جمله ارائه تسهیلات برای آنها در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به همکاری‌های این اداره‌کل با شهرداری ارومیه اظهار کرد: برای توسعه گردشگری در ارومیه و حفاظت از بناهای تاریخی نیاز به افزایش بیشتر تعاملات و همکاری بین این دو مجموعه است.
جباری افزود: یکی از موضوعاتی که می‌توان، همکاری‌های لازم را افزایش داد مربوط به احیا و حفظ بافت تاریخی ارومیه است.
وی تصریح کرد: بافت تاریخی ارومیه به عنوان بخشی از هویت تاریخی این شهر نیازمند توجه ویژه‌ای است تا به مروز زمان این محدوده از شهر نیز تخریب نشود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با احیای بافت تاریخی ارومیه می‌توان به رونق گردشگری این شهرستان با سرمایه‌گذاری برای ایجاد هتل‌بوتیک‌ها، رستوران‌های سنتی و بوم‌شهرها در داخل این محدوده کمک کرد.

Print
309 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان