• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بررسی ارتقا سطح روابط عمومی کلان شهرها در نشست مدیران روابط عمومی 14 کلان شهر کشور در تهران
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بررسی ارتقا سطح روابط عمومی کلان شهرها در نشست مدیران روابط عمومی 14 کلان شهر کشور در تهران

 به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، در مراسم آغاز به کار این نشست آرش ظفری دبیر این همایش گفت: بررسی ارتقا سطح روابط عمومی ها به مرکز ارتباطات وامور بین الملل و تشریح شبکه گسترده ارتباطی شهروندان ، تعامل و همکفری و هم اندیشی ارتقاء روابط عمومی شهرداریهای 14 کلانشهر کشور از جمله برنامه های این نشست است..

او گفت:در این نشست حدود 200 نقر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی 14کلانشهر کشور در 2 کارگاه تخصصی استراتژی ارتباطی ونحوه ارتباط و تعامل با شهروندان و استراتژی رسانه ای را مورد  بحث و بررسی قرار خواهند داد.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در ادامه گفت: آشنایی با محیط بین الملل ،نحوه و چگونگی حضور روابط عمومی کلانشهرها وشهر های مختلف در محیط های بین الملل و چگونگی برگزاری مسایل تشریفاتی از دیگر موضوعاتی است که در این نشست بررسی خواهد شد.

بر اساس این گزارش ، مدیران و کارشناسان شرکت کننده در این نشست از باغ موزه دفاع مقدس ، منطقه گردشگری عباس آباد، برج میلاد ، مرکز کنترل ترافیک و برخی نقاط و جاذبه های گردشگری تهران بازدید کردند.

بابایی شهردار منطقه 6 تهران نیز در این نشست اهمیت ارتباطات و روابط عمومی را یاد آور شد و تاکید کرد: در حال حاضر 30 درصد جمعیت جهان با سیطره داشتن بر رسانه های دنیا ، اهداف و عقاید خود را بر دیگر مردم جهان تحمیل می کنند.

او با بیان اینکه با اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در مدیریت شهرداری تهران این مجموعه از سازمانی خدماتی به نهادی اجتماعی تغییر رویکرد داده خاطر نشان ساخت: باید با تعامل و ارتباط دو سویه و نزدیک با مردم و شهروندان آنان را از فعالیت های جهادی انجام گرفته در شهرداری ها آگاه ساخت و این وظیفه خطیر بر دوش مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی است.

به گفته وی شهرداری منطقه 6 تهران با 25 کیلومتر وسعت ، 33 درصد مراکز آموزشی ، 35 درصد مراکز درمانی و اسکان 100 هزار اقلیت مذهبی و وجود 100 خوابگاه دانشجویی با 300 هزار دانشجو را در بین شهرداریهای مناطق به خود اختصاص داده است.

مهندس بابایی در ادامه از بررسی دو موضوع آسمان آبی و خط سفید در شهرداری منطقه 6 تهران خبر داد و تاکید کرد: تبادل 25 تفاهم نامه همکاری در حوزه های حمل و نقل و محیط زیست و حقوق شهروندی  با مراکز علمی ، آموزشی ، پژوهشی و دانشگاهی از دیگر اقدامات انجام گرفته در شهرداری منطقه 6 تهران است.

شهرام گیل آبادی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز در این نشست گفت: با توجه به مشکلات مختلف در مسایل فرهنگی ، حمل و نقل و خدمات شهری در بسیاری از کلانشهرها سعی خواهد شد با تعامل و همفکری و استفاده از تجربیات کارشناسان راههای برون رفت از این مشکلات و ارتقاء جایگاه روابط عمومی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.









Print
1129 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان