• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاري جشن دانشجويان جديدالورود مرکز آموزش عالی شهرداری ارومیه

در این مراسم که رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به همراه شهرداری و مسئولین شهرداری حضور داشتند، حاذقی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ارومیه ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان و دانشجویان جدید الورود گفت: حدود 20 ماه گذشته، مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ارومیه به طور جد کار خود را شروع کرد و با زحمات و تلاش های کارکنان و حمایت های بی دریغ شهردار و شورای اسلامی شهر توانستیم در جذب دانشجو به 240 نفر برسیم و این جای بسی امیدواری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت های مرکز اظهار داشت: مرکز آموزش عالی جامع علمی کاربردی شهرداری ارومیه برنامه های سال 92 را راه اندازی شبکه و اتوماسیون اداری در مرکز، راه اندازی دستگاه ورود و خروج برای کارکنان مرکز، برگزاری جلسات مدرسان، برگزاری جلسات نمایندگان گروه، برگزاری جلسات نمایندگان کلاس، جذب مدرسان خبره در راستای ارتقای آموزش بر شمرد.

محمد مهدی حاذقی همچنین در ادامه تشریح برنامه ها و فعالیت های مرکز آموزش عالی جامع علمی کاربردی شهرداری ارومیه گفت: برگزاری جلسات توجیهی برای دانشجویان جدید الورود، تدوین آیین نامه انضباطی دانشجویان، ارائه خدمات مشاوره دانشجویی، ایجاد سیستم الکترونیکی پرداخت شهریه در زمان انتخاب واحد و تشکیل واحد بسیج دانشجویی را از دیگر اقدامات این مرکز دانست.

در ادامه مراسم محمد حضرت پور، شهردار ارومیه ضمن خیرمقدم به حضار و دانشجویان گفت: امروز با تلاش های مسئولین کشوری و استانی و به فضل پروردگار متعال دانشگاه ها به مکان های علم و آموزش پیشرفته تبدیل شده است و دانشجویان با استفاده از تجارب و علم اساتید توانسته اند ایران اسلامی را به قله برتر فناوری های علم روز برسانند که بنده جا دارد از تلاشگران و زحمت کشان این عرصه تشکر نمایم.

شهردار کلانشهر ارومیه در ادامه سخنانش با اشاره به حمایت های شورای اسلامی شهر ارومیه در تأسیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری ارومیه گفت: شورای اسلامی شهر ارومیه با حمایت های همه جانبه خود خدمت بزرگی در ایجاد و تأسیس مرکز آموزش عالی نمود و با این عمل امروز به حمد پروردگار توانستیم 240 دانشجو اعم از کارکنان شهرداری و غیره جذب نمائیم.

محمد حضرت پور با اشاره به اینکه مرکز آموزش عالی می تواند مکان خوبی برای جذب نیرو در شهرداری باشد افزود: مرکز آموزش عالی شهرداری ارومیه با آموزش دانشجویان مجرب و تخصصی می تواند نقش بسزایی در جایگزین نیروهای بازنشسته داشته باشد و ما می توانیم از دانشجویان تخصصی نیز استفاده کنیم.

شهردار کلانشهر ارومیه در ادامه افزود: دانشگاه قوه محرکه جامعه است و دانشجویان و اساتید در صف اول مجاهدت های علمی، آموزشی، اقتصادی و سیاسی هستند.

در پایان مراسم از اساتید و کارکنان نمونه مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری ارومیه تجلیل به عمل آمد.

Print
844 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان