• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

حسين پناهي،عضو شوراي اسلامي شهر اروميه: اهداف محله محوري با تشكيل شورايار ها در اروميه تحقق خواهد يافت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

حسين پناهي،عضو شوراي اسلامي شهر اروميه: اهداف محله محوري با تشكيل شورايار ها در اروميه تحقق خواهد يافت

«حسين پناهي» با اعلام اينكه منتخبان چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر اروميه در نظر دارند مسائل مختلف را با نظر پژوهشكده ها و كميسيون ها حل و فصل كنند، گفت:براي نيل به هدف خدمت بي منت و رفتن مسئولان به سمت مردم ورفع نيازهاي آنان، عمده تلاش شوراي چهارم شهر اروميه، تحقق محله محوري در شهر خواهد بود.

وي ادامه داد: با اجراي اين طرح، به جاي مراجعه مستقيم مردم به اعضاي شورا، شورا ياري ها طي جلساتي كه با مردم خواهند داشت به بررسي مشكلات آنها  پرداخته و مسائل را به ما منتقل مي كنند تا با بررسي آنها،برنامه ريزي،تفحص و نظارت،موارد ذكر شده در دستور كار شورا قرار گيرد.

پناهي همچنين به دو نقش بارز محله محوري براي ايجاد اشتغال پايدار در شهر اشاره و اضافه كرد:با ايجاد اشتغال پايدار و بستر سازي براي زدودن مشاغل كاذب از سطح شهر،شاهد ساماندهي اين مشاغل و آرامش شغلي جوانان خواهيم بود.

وي در ادامه ايجاد ميادين ميوه و تره بار در هر محله كه به ارائه اجناس با قيمت مصوب مي پردازند را از اهداف طرح محله محوري دانست و گفت:با اين كار جلوي ترافيك ناشي از رفت و آمد مردم به مركز شهر براي خريد مايحتاج عمومي نيز گرفته مي شود.

پناهي ادامه داد:ايجاد بازارهاي روز و هفته بازار سيار در مناطق مختلف شهر نيز از ديگر اهداف محله محوري شوراي اسلامي شهر اروميه است كه به وسيله اين طرح،بازار به سراغ مردم مي رود.

وي در پايان از راه اندازي مركز پژوهش هاي شوراي اسلامي شهر در آينده نزديك خبر داد.

Print
1060 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان