• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری آزمون دوره مکاتبه ای نماز برای پرسنل اجرایی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری آزمون دوره مکاتبه ای نماز برای پرسنل اجرایی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش شهرداری ارومیه،  در آزمون این دوره که با حضور دبیر محترم شورای اقامه نماز شهرداری، مدیریت محترم اداره بازررسی شهرداری و نماینده حراست شهرداری مرکزی برگزار گردید 150 نفر از پرسنل اجرایی مدیریت پیشگیری در قالب دو گروه شرکت کردند و به سوالات مطرح شده پیرامون نماز پاسخ دادند.

 منبع امتحانی این آزمون کتاب کلید بهشت بود که در جریان سالجاری توسط واحد اقامه نماز در بین کارکنان مدیریت پیشگیری توزیع گردید بود.

حجت‌الاسلام و‌المسلمين یوسفی، دبیر شورای  اقامه نماز شهرداری استان در حاشیه این آزمون گفت‌: در راستای ارج نهادن به فرهنگ نماز و ترويج آن در بين کارکنان، ستاد اقامه نمازسعی دارد تا برنامه ای فرا گیر را برای اشاعه این فریضه دینی در بین خانواده بزرگ شهرداری ارومیه به اجرا درآورد.

 وی با قدردانی از عملكرد مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری که مقدمات اجرای این آزمون را فراهم کرد ،گفت اجرای این دوره های دینی و فرهنگی برگی زرین در فعالیت های شهرداری بوده و گامی خداپسندانه برای اشاعه تعالیم الهی است.

یوسفی ادامه داد : توجه خاص به نماز و اقامه ارزش ها و بحث امر به معروف از اهم وظایف بوده كه اگر به اين موارد توجه شود بركات زيادي به دنبال خواهد داشت.

و ی بيان کرد:  شهرداري ارومیه به دنبال احياي ارزش ها، رضايت مندي مردم از جامعه و نظام اسلامي است كه اين اقدامات زماني تحقق مي يابد كه كاركناني متعهد داشته باشيم كه خود را ملزم به رعايت ارزش ها بدانند و اگر به مباني ارزشي توجه شود اتفاقات مثبتي رخ خواهد داد.

یوسفی تاكيد كرد: هركس در جايگاه خود بايد به اين فرایض پایبند باشد تا با روان سالم بتوان كارهاي ارزشمندي در اين حوزه انجام داد.

وی  هماهنگی جهت اقامه نماز جماعت اول وقت در شهرداری مركز و سازمان‌های تابع، تهيه و توزيع بسته های آموزشی دوره ترويج و توسعه فرهنگ نماز، چاپ و توزيع ادعيه‌ های مخصوص و توزيع آن در بين واحدهارا از جمله اقدامات انجام  گرفته در چند ماهه اخیر عنوان کرد و گفت:  امیدواریم در سالجاری بتوانیم برای تمامی کارکنان ، دوره های آموزشی نماز را برگزارکنیم.

 در پایان گفتنی است؛ به منظور پاس داشتن به تلاشهای نفرات مقرر گردید که به نفرات برتر جوایز ارزنده اهدا گردد.



Print
892 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان