• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری اولین نشست روابط عمومی های شهرداریهای استان آذربایجان غربی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری اولین نشست روابط عمومی های شهرداریهای استان آذربایجان غربی

روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد، روابط عمومی هدف و چگونگی کلیه برنامه ها را ترسیم می کند، روابط عمومی مشاور امین مدیر و کلیه کارکنان دستگاه است، روابط عمومی، آئینه زیبایی ها ست و ...

اولین نشست روابط عمومی های شهرداریهای استان آذربایجان غربی با حضور مسئولین روابط عمومی های شهرداری ها و با هدف ارائه راهکارهای مفید و موثر در راستای جذب صنعت توریست و گردشگری در شهر ارومیه برگزار شد.

در این نشست محرم تیزکار ، معاون اداری مالی شهرداری ارومیه با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در حوزه اطلاع رسانی گفت: روابط عمومی ها، چشم بینای شهرداری ها هستند که در جهت اطلاع رسانی صحیح و مفید از عملکرد شهرداریها نقش بسزایی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: روابط عمومی ها، پل ارتباطی بین شهرداریها و شهروندان هستند و نیز می توانند نقش بسزایی در این زمینه داشته باشند.

معاون اداری مالی شهرداری ارومیه با اشاره به تاریخ و قدمت حوزه روابط عمومی در کشور اشاره نموده و افزود: روابط عمومی ها با افکار عمومی سرکار دارند، لذا می بایست واقعیت ها را از طریق رسانه های جمعی و مطبوعات به مردم اطلاع رسانی کنند و طوری عمل کنند که شفافیت عملکردها در اولویت کاری قرار گیرد.

محرم تیزکار در ادامه سخنانش ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات شبانه روزی روابط عمومی ها گفت: یکی از مهمترین حسن روابط عمومی ها این است که روابط عمومی فرصت کافی برای ارائه گزارش از عملکرد شهرداری به مردم را دارد و بنده از شما عزیزان می خواهم تا واقعیت ها را به طور صحیح اطلاع رسانی کنید.

در ادامه نشست، ناصر رکاب مدیر روابط عمومی شهرداری ارومیه با اشاره به اهداف این نشست گفت: استان آذربایجان غربی یکی از استان های مهم و سرسبز کشور است که می تواند در صنعت گردشگری نقش بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به همکاری همه جانبه روابط عمومی های شهرداری های استان آذربایجان غربی در راستای جذب توریست و جهانگردی اظهار داشت: پتانسیل های قوی در شهرهای استان آذربایجان غربی نهفته است و وظیفه اصلی ما شناساندن این پتانسیل ها و نیز مناطق فرهنگی و تاریخی به مردم عزیز ایران اسلامی و حتی جهانگردهای دنیا است.

ناصر رکاب در ادامه سخنانش اذعان داشت: امید است با همدلی و مشارکت شهرداریهای استان آذربایجان غربی بتوانیم نقش بسزایی را در جذب توریست و جهانگردی و رفع مسائل زیست محیطی داشته باشیم.

در پایان نشست، حاضران با ارائه پیشنهادهای مهم و موثر در راستای رفع مشکلات و نیز جذب صنعت توریست و نیز از تشکیل اولین نشست روابط عمومی شهرداری های استان آذربایجان غربی توسط شهرداری ارومیه قدردانی به عمل آورند.

لازم به ذکر است که مسئولین روابط عمومی استان آذربایجان غربی در پایان نشست از پروژه های عمرانی شهرداری ارومیه بازدید به عمل آورند.


 

 

Print
1112 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان