• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری جشن بزرگ کرسی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری جشن بزرگ کرسی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

دومین روز از جشن بزرگ کرسی با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌‌غربی،  سخنگوی شورای اسلامی شهر همچنین شهردار ارومیه با اجرای بخش‌های متنوع فرهنگی و هنری همراه بود.

در این جشن که مدیران، معاونین و پرسنل شهرداری ارومیه همچنین جمعی از شهروندان حضور داشتند، دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه با تبریک شب یلدا، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی را گامی مهم در ایجاد شور و نشاط اجتماعی عنوان کرد.

وی یادآور شد: با توجه به رشد روز افزون شهر نشینی توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهروندان باید افزایش یابد.

شهردار ارومیه در ادامه ضمن قدردانی از پرسنل خدوم شهرداری ارومیه، افزود: اقدامات مهم و موثری  در راستای گسترش فرهنگ شهرنشینی و فرهنگ تفکیک پسماند از مبدا صورت گرفته و با آموزش کودکان میتوانیم نقش مهمی در بحث های زیست محیطی داشته باشیم.

 در این جشن بزرگ کرسی، عاشیق ذکریا همچنین جامعی شاعر هنرمند با اشعار خود به وصف آداب و رسوم قدیمی شب یلدا و جایگاه کرسی در این شب پرداخت.

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از جمله اجرای گروه امیرالانبیاء همچنین مسابقه بخش‌هایی از این جشن بزرگ را به خود اختصاص داد.

جشن بزرگ کرسی به مدت ۲ روز از ساعت ۲۱ در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در راستای حفظ سنت‌های دیرینه و همچنین آداب و رسوم مردم ارومیه برگزار شد.

Print
114 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان