• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

توسعه صنعت گردشگری از استراتژی‌های مهم مجموعه مدیریت شهری ارومیه است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

توسعه صنعت گردشگری از استراتژی‌های مهم مجموعه مدیریت شهری ارومیه است

شهردار ارومیه در نشست فعالان گردشگری آذربایجان‌غربی و ترکیه  گفت: توسعه صنعت گردشگری از استراتژی‌های مهم مجموعه مدیریت شهری ارومیه است.
نشست فعالان گردشگری آذربایجان‌غربی و ترکیه با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌‌غربی، شهردار ارومیه و جمعی از فعالان گردشگری ترکیه در محل هتل آنا برگزار شد.

دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه در این نشست گفت: توسعه صنعت گردشگری یکی از استراتژی‌های مهم مجموعه مدیریت شهری ارومیه با توجه به موقعیت جغرافیایی استان آذربایجان‌غربی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت سبز در توسعه پایدار شهرها در جهان مطرح است، بیان کرد: در کنار دیپلماسی شهری، توسعه صنعت گردشگری باید بعنوان یک اقدام موثر در توسعه شهرها لحاظ و مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار ارومیه عنوان کرد: بواسطه صنعت گردشگری و توسعه توریسم میتوان در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و بویژه مشترکات فرهنگی بین دو کشور ایران و ترکیه اقدامات موثر و مفیدی انجام داد.

وی  اظهار کرد: در نشست مشترک اخیر مدیریت شهری با سرکنسول ترکیه همچنین شهردار بویوک چکمجه ترکیه به تبادلات اطلاعات و تکنولوژی در حوزه صنعت توریسم و گردشگری در قالب انعقاد تفاهم نامه تاکید شد.

Print
150 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان