• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری دوره آموزشی تشریح آیین نامه اجرایی ماده ۵۰ قانون تامین اجتماعی  برای کارکنان شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری دوره آموزشی تشریح آیین نامه اجرایی ماده ۵۰ قانون تامین اجتماعی برای کارکنان شهرداری ارومیه

به منظور ارتقاء دانش و تخصص کارشناسان شهرداری‌ها در زمینه تامین اجتماعی، دوره‌ای با عنوان تشریح آیین‌نامه اجرایی ماده ۵۰ تامین اجتماعی در خصوص نحوه تعیین تکلیف بدهی برگزار شد.

به گزارش امور ارتباطات معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ این دوره به کارشناسان شهرداری‌ها این امکان را فراهم میاورد تا با مفاهیم  و اجرای ماده ۵۰ آشنا شده و در فرآیند اجرایی آن، توانمندی‌های خود را افزایش دهند.

در این دوره آموزشی، ضمن بررسی مفاهیم کلی ماده ۵۰ تامین اجتماعی و نقش آن در حمایت از کارگران و اعضای خانوار زیر پوشش شهرداری‌ها، مواردی همچون شیوه احراز هویت، مراحل اخذ کارت تامین اجتماعی و حقوق و تعهدات کارفرما نیزدر ساختار آیین‌نامه اجرایی مورد توجه واقع شد.
و در ادامه  ارائه مطالب تئوری، مطالب عملی و مثال‌های واقعی به اشتراک گذاشته شد تا شرکت‌کنندگان بتوانند این مفاهیم را بهتر درک و در آینده در اجرای آیین‌نامه با بهترین شکل ممکن عمل کنند.

ارائه نمونه‌های کاربردی از مواردی چون ثبت نام، حقوق و مزایا، اخذ مجوزهای لازم و اجرای مقررات در حوزه تأمین اجتماعی برای شهرداری‌ها در این دوره آموزشی برای فراگیران مورد توجه قرار گرفت.

توجه به جزئیات آیین‌نامه اجرایی ماده ۵۰ و آشنایی شرکت‌کنندگان با مسائل عملی، به آن‌ها این امکان را می‌دهد که در پیشگیری از مشکلات مرتبط با تأمین اجتماعی اقدام بهتری داشته باشند.

 

Print
99 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان