• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری دومین نشست کارگروه ساماندهی بانک اطلاعات پرسنل شهرداری و تامین و پیاده‌سازی سیستم جامع منابع انسانی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری دومین نشست کارگروه ساماندهی بانک اطلاعات پرسنل شهرداری و تامین و پیاده‌سازی سیستم جامع منابع انسانی

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، این نشست در اجرای دستور شهردار ارومیه مبنی بر ایجاد شفافیت و هوشمندسازی سیستم پرسنلی، با هدف ساماندهی بانک اطلاعات پرسنل شهرداری و تامین و پیاده سازی سیستم جامع منابع انسانی، کاهش بوروکراسی اداری و ایجاد عدالت کاری، این نشست به ریاست یاسر اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، و با حضور رضا نبی وند مدیر سرمایه انسانی، علی نوری مدیر نوسازی و تحول اداری، رقیه مناف پور رییس کارگزینی شهرداری ارومیه و کارشناسان دو حوزه ترتیب یافت.

رییس سازمان ازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، در این نشست ضمن تشریح ضرورت ساماندهی بانک اطلاعات موجود پرسنل شهرداری عنوان کرد: با توجه به لزوم تحقق مدیریت هوشمند ارومیه در تمامی حوزه ها، هوشمندسازی حوزه منابع انسانی گام دیگری در جهت تحقق اهداف مذکور و ایجاد نظام شفافیت، شایسته سالاری و عدالت محوری خواهد بود.

اسدپور عنوان کرد: لازمه دستیابی به این اهداف، تامین سیستم جامع منابع انسانی با رویکرد هوشمند‌سازی تمامی فرآیندها از قبیل امکانات سیستم تشکیلات سازمانی، تجزیه و تحلیل طراحی مشاغل، مدیریت کمیته انضباط کار، امکانات سیستم مدیریت عملکرد کارکنان، مدیریت استعدادها و مدیریت مزایا و سایر زیرسیستم‌ها که مطابق مطالعات انجام شده شامل ۳۰ زیرسیستم خواهد بود، است.

وی افزود: با تامین و پیاده سازی این سیستم ضمن بهبود فرآیندهای این حوزه و مکانیزه نمودن آن، تمامی کارکنان با دریافت نام کاربری و رمز عبور ضمن دریافت کلیه اطلاعات مورد نیاز، ناظر اطلاعات خود و اقدامات صورت گرفته در این حوزه خواهند بود.

اسدپور اظهار عنوان کرد: تامین سیستم جامع منابع انسانی بدون داشتن اطلاعات صحیح و دقیق از پرونده های پرسنلی و محتوای لازم مثمرثمر نخواهد بود، لذا با ارائه پیشنهاد تشکیل تیم ساماندهی و اسکن پرونده های پرسنلی و استخراج کلیه اطلاعات، در قدم اول ضمن طبقه بندی پرونده های پرسنلی مطابق شیوه نامه استاندارد، می بایست اسکن پرونده ها در سیستم صورت پذیرفته تا بانک جامع منابع انسانی شهرداری همزمان با مراحل تامین سیستم جامع شکل گیرد.

در ادامه جلسه، نبی وند مدیر منابع انسانی شهرداری ارومیه، عنوان داشت: برخی از کارکنان در هر واحد محل خدمتی دارای پرونده ای مجزا هستند که با تشکیل تیم ساماندهی و اسکن پرونده ها، تمامی پرونده ها بررسی و یکپارچه خواهند شد.

وی همچنین با تاکید بر تامین سیستم جامع منابع انسانی شهرداری، گفت: این سیستم ضمن کاهش زمان رسیدگی به احکام و ارائه خدمات کارگزینی به ایجاد شفافیت کاری نیز کمک خواهد کرد.

در پایان جلسه با توجه به اینکه سیستم جامع منابع انسانی داراری ۳۰ زیرسیستم است، مقرر شد پیاده سازی آن به صورت مرحله به مرحله انجام و در اختیار پرسنل شهرداری قرار گیرد.

Print
300 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان