• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری رزمایش ترافیک و خدمات سفر نوروزی آذربایجان غربی/ آمادگی کامل شهرداری ارومیه برای استقبال از نوروز
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری رزمایش ترافیک و خدمات سفر نوروزی آذربایجان غربی/ آمادگی کامل شهرداری ارومیه برای استقبال از نوروز

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، رزمایش ترافیک و خدمات سفر نوروزی آذربایجان غربی با همکاری شهرداری ارومیه و دستگاه های مختلف اجرایی و انتظامی استان برگزار شد.

آمادگی کامل شهرداری ارومیه برای استقبال از نوروز

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در نشستی که به همین مناسبت در سالن جلسات شهرداری ارومیه تشکیل شد با اشاره به آمادگی کامل شهرداری ارومیه برای استقبال از نوروز گفت: مجموعه مدیریت شهری ارومیه در طول تعطیلات نوروزی آماده همکاری با دستگاه های مختلف اجرایی استان است.

وی در ادامه با بیان اینکه اکیپ های سازمان های موتوری و آتش نشانی شهرداری ارومیه در ورودی و خروجی شهر آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند، افزود: هسته مرکزی ستاد  استقبال از نورروز شهرداری در ساختمان مرکزی شهرداری ارومیه به صورت شبانه روزی دایر می باشد.

در ادامه  ارگان های مختلف از جمله شهرداری و فرمانداری ارومیه، سازمان هلال و احمر ، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی، راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره پایانه ها و حمل و نقل و ... به نمایش تجهیزات و امکانات خود برای ایام نوروز پرداختند.

آذربایجان غربی به یکی از مناطق مهم گردشگری تبدیل خواهد شد

تقی کهوریان معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی در این  مراسم گفت : با توجه هدف گزاری انجام شده بنا است آذربایجان غربی به یکی از مناطق مهم گردشگری تبدیل شود که این مهم با جلب رضایت مسافران و گردشگران میسر خواهد بود.

وی افزود : با فرا رسیدن نوروز و با همکاری سازمان ها و نهادهای ذیربط ، ستاد سفرهای نوروزی استان را تشکیل داده ایم تا امکانات و تسهیلات مناسب برای گردشگران آماده کنیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد : تلاش ستاد سفرهای نوروزی بر این است که ابتدا امنیت و آسایش مسافرین را تامین و در وهله دوم سلامت گردشگران را فراهم کند.

کهوریان گفت : با این حال تمهیدات لازم توسط نهادهای ذیربط اندیشیده شده است که بتوانیم سالی خوب برای مسافرین و گردشگران رقم بزنیم.

454 دستگاه سبک و سنگین در ستاد نوروزی همکاری خواهند کرد

در ادامه این مراسم، داریوش نصر مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : طی امسال 700 پرسنل و 454 دستگاه سبک و سنگین راه و شهرسازی استان در برنامه های نوروزی همکاری خواهند کرد.

وی افزود : بالغ بر یک هزار کیلومتر خط کشی و ایمنی محورهای برای نوروز انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد : امیدواریم با هم افزایی و همکاری بتوانیم نوروزی به یادماندنی برای مسافرین و گردشگران رقم بزنیم.

همکاری بیش از 15هزار نیروی پلیس در ستاد نوروزی

سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت : خردجمعی و همکاری بین نهادهای مختلف در مورد تسهیلات سفرهای نوروزی در حال انجام است و امسال پلیس با شعار "پلیس، مردم، نظم و قانون مداری و نشاط احتماعی" حضور دارد.

وی افزود : پلیس امسال در برنامه های خود برخورد با متخلفین، کنترل پایانه های مسافربری و مراکز معاینه فنی، بازدید از وسائط نقلیه و حمل و نقل مسافربری در جاده ها، بازرسی های نامحسوس ناوگان حمل و نقل عمومی و رسیدگی به انتظارات مردم در مورد ترافیک و امنیت را قرار داده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد : با تشکیل قرارگاه نوروزی در مرکز فرماندهی انتظامی بصورت شبانه روزی به مسافران و گردشگران خدمات ارائه خواهد شد ضمن اینکه از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین 95 بیش از 15هزار و پانصد نیرو برای خدمات رسانی همکاری خواهند کرد.

Print
429 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان