• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری مراسم سخنرانی مذهبی و قرائت زیارت عاشورا به مناسبت ماه محرم در شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری مراسم سخنرانی مذهبی و قرائت زیارت عاشورا به مناسبت ماه محرم در شهرداری ارومیه

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر و ماهی است که در آن امام حسین(ع) و یاران وفادارش در راه اسلام و زنده نگه داشتن دین واقعی و جهت جلوگیری از انحرافات به شهادت رسیدند تا این پیام را به جهانیان و نسل های آینده برسانند که ظلم و ستم و باطل نباید از سوی آزادیخواهان و مسلمانان واقعی مورد پذیرش قرار گیرد.

از این رو شهرداری ارومیه به مناسبت ایام محرم و سوگواری امام حسین(ع) برنامه های مختلفی از جمله عزاداری های خیابانی، سیاهپوش کردن شهر و جانمایی های المان هایی با مفاهیم عاشورا، مراسمات قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی های مذهبی و سایر برنامه های فرهنگی-اجتماعی و هنری را در برنامه های  خود قرار داده است.

امروز پنج شنبه 22 شهریورماه مراسم سخنرانی مذهبی و قرائت زیارت عاشورا در نخستین پنج شنبه از محرم سال 1397 در نمازخانه شهرداری مرکزی ارومیه برگزار شد.

سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کفیلویی از روحانیان برجسته شهر و استان بود که  در جمع مدیران و کارکنان شهرداری به بیان نکاتی از فلسفه قیام عاشورا و ضرورت برگزاری پرشور و مردمی مراسمات ماه محرم پرداخت.

Print
541 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان